Україна

У 2021 році капітально відремонтують Хрещатик

Капітальний ремонт Хрещатику, згідно проєкту, розпочнеться від Європейської площі, повідомляє 1NEWS з посиланням на Вечірній Київ.

У Києві готуються до оновлення головної вулиці України. В Інституті Київдормістпроект, спеціалісти якого розробили проєкти більшості вулиць, площ та транспортних розв’язок столиці, нині працюють над одним з найважливіших проєктів для міста – капітального ремонту вулиці Хрещатик в Печерському та Шевченківському районах Києва. Після його втілення буде оновлено зовнішній вигляд та функціонал головної вулиці України. До слова, проєктувальники також мають план покращення транспортної ситуації для лівобережжя столиці.

Капітальний ремонт на Хрещатику, згідно проєкту, розпочнеться від Європейської площі — на місці стику бруківки та асфальту і продовжиться аж до Бессарабської площі — до точки примикання бульвару Тараса Шевченка. Загалом на Хрещатику відремонтують 1165 метрів дорожнього покриття та тротуарної частини.

— Фахівці нашого інституту працюють, зокрема, над капітальним ремонтом вул. Хрещатик з неповною заміною конструкції дорожнього одягу та капітальним ремонтом існуючих тротуарів, — розповів директор інституту Володимир Воробйов.

— Також на вулиці облаштують велодоріжки та проведуть капітальний ремонт інженерних мереж. Для оновлення зовнішнього вигляду вулиці передбачаємо й ремонт фонтанів, заміну пошкоджених зелених насаджень, тактильні елементи покриття та світлофори зі звуковими сигналами для людей, що цього потребують.

Над проєктом працює великий колектив фахівців на чолі з головним інженером проєктом Геннадієм Кибальчуком. Партнером у розробці проєкту є ТОВ «Архітектурна студія «Колесников».

Ще один важливий проєкт, над яким цьогоріч працювала велика група фахівців Київдормостпроекту, після втілення вирішить проблеми великої магістралі на лівобережжі столиці. Мова йде про реконструкцію проспекту Ю. Гагаріна з реконструкцією транспортної розв’язки біля станції метро «Чернігівська» з демонтажем трамвайної колії по проспекту Ю. Гагаріна.

— Інтенсивність транспортного потоку по просп. Ю. Гагаріна та вул. Г. Хоткевича, така, що світлофорний об’єкт на перетині цих вулиць не справляється з пропуском потоків в ранкові і вечірні години «пік» та на вузлі спостерігаються багатогодинні затори, — пояснив Володимир Воробйов. — Однією із причин заторів у даному вузлі є вузьке місце – це шляхопровід з шириною проїзду 7 метрів на перетині колій метрополітену та вул. Г. Хоткевича, який був побудований ще у 1968 р. Тому ми запропонували у проєкті три черги перетворень на цьому транспортному вузлі.

I черга будівництва – реконструкція вул. Г. Хоткевича (колишня Червоногвардійська) від місцевого проїзду, розташованого між вул. Попудренка та вул. Краківська до Броварського проспекту. Перевлаштування ЛЕП-110 кВ вздовж вул. Г. Хоткевича, трамвайних колій та одного підземного пішохідного переходу на цій ділянці.

II черга будівництва – реконструкція транспортної розв’язки в різних рівнях на перетині проспекту Ю. Гагаріна з вул. Г. Хоткевича, а також перевлаштування ЛЕП-110кВ, трамвайних колій та двох підземних пішохідних переходів на цій ділянці.

IIІ черга будівництва – реконструкція проспекту Ю.Гагаріна від вул. Г. Хоткевича (Червоногвардійська) до вул. Попудренка та вул. Попудренка від проспекту Ю. Гагаріна до Броварського проспекту.

— Передбачається також облаштування всієї локації для безперешкодного пересування людей з обмеженими можливостями, реконструкція мереж дощової каналізації та інше, — говорить Володимир Воробйов. — Над цим величезним проєктом під керівництвом головного інженера проєкту Віктора Веремієнка працюють спеціалісти дорожнього відділу, конструкторського, гідротехнічного відділів та інші спеціалісти.

 

 

 

 

Back to top button