Україна

Стало відомо, що українців найчастіше купують в інтернеті

Українці стали частіше купувати чоловічий одяг і взуття, електроніку, смартфони та дитячі іграшки. На тлі впровадження січневого локдауну кількість онлайн-замовлень у п’яти найпопулярніших категоріях зросла на 46%, повідомляють аналітики OLX. Про це пише 1NEWS, посилаючись на Gazeta.ua.

Такі дані називають, порівнявши активність користувачів з дати оголошення січневого локдауну 9 грудня 2020 року по 13 січня 2021 року із аналогічним періодом минулого року.

2020 року через нестабільну роботу офлайнових магазинів у найбільш популярних категоріях кількість онлайн-замовлень зросла так:

– Чоловічий одяг – +123%. 136,2 тис. замовлень, середній чек 527 грн проти 60,8 тис.і замовлень і 543 грн у 2019 році;

– Чоловіче взуття – +94%. 113,9 тис. замовлень, середній чек 820 грн проти 58,6 тис. замовлень і 833 грн у 2019 році;

– Електроніка: Комплектуючі та аксесуари – +74%. 130,4 тис. замовлень, середній чек 2 700 грн проти 74,8 тис. замовлень і 1 500 грн у 2019 році;

– Смартфони – +63%. 105,7 тис. замовлень середній чек 2 700 грн проти 64,8 тис. замовлень і такому ж середньому чеку у 2019 році.

У п’ять найпопулярніших категорій минулого року потрапили також дитячі іграшки – 104,5 тис. замовлень, середній чек 515 грн.

Від початку карантину українці почали активніше здійснювати покупки онлайн. З березня в інтернеті масово купують одяг, маски, антисептики, товари для дому та гаджети для дистанційної роботи.

Back to top button