Україна

Споживачі неправильно складають скарги до Держпродспоживслужби – В.Лапа

КИЇВ. 29 вересня. УНН. Голова Держпродспоживслужби розповів про те, що підконтрольне йому відомство не може взяти в роботу значну частину скарг від споживачів, бо вони неправильно складені. Про це йдеться на порталі Служби, передає УНН.

Так, за словами В.Лапи, 30-40 відсотків скарг від споживачів оформлені неналежним чином.

“Справа в тому, що у громадян не завжди достатньо знань, як правильно оформити заяву. І приблизно 30-40% таких скарг ми не можемо відразу взяти в роботу і змушені повторно запитувати ту чи іншу додаткову інформацію”, — зазначив він.

За словами В.Лапи, фізичні особи найчастіше у скаргах не вказують реквізити юридичної особи, а також забувають додати дані про себе.

Крім того, щоб звернення було розглянуте, чиновник порадив споживачам підкріплювати свої скарги додатковими матеріалами.

Нагадаємо, як повідомляв УНН, у ВР закликали Держпродспоживслужбу включити до планових перевірок виробників харчової продукції.

Також нагадаємо, за словами С.Тригубенка, Держпродспоживслужба не вживає заходів з системного контролю якості шкільного харчування.

При цьому експерт О.Дорошенко зазначив, що реагувати на неналежну якість продуктів харчування повинні саме Держпродспоживслужба та АМКУ.

Источник: unn.com.ua

Схожі статті

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

4 × 2 =

Close