Україна

Продажі Roshen з початку карантину впали на 10%

Найбільший український виробник кондитерської продукції Roshen заявив про падіння продажів на 10% у натуральному вираженні з початку карантинних заходів через зниження купівельної спроможності, передає 1NEWS з посиланням на “Інтерфакс-Україна”.

Про це повідомила прес-служба компанії у відповідь на запит журналістів.

“З початком карантинних заходів та світової економічної кризи ми спостерігаємо спад купівельної спроможності і, відповідно, попиту на кондитерську продукцію. Ми вже на сьогодні маємо падіння в 10% в натуральному вираженні”, – йдеться у повідомленні.

Зазначається, що корпорація зберегла ціни на кондитерську продукцію на “докарантинному” рівні.

При цьому, частина фірмових магазинів продовжують працювати у штатному режимі – магазини в ТЦ без окремого виходу закриті, інші – працюють.

“Поки що в планах скорочувати кількість працюючих фірмових магазинів – немає”, – заявили в компанії.

У Roshen додали, що інвестують кошти у боротьбу з коронавірусом в Україні.

“Roshen взяв під опіку понад 20 лікарень, в шести регіонах. Перш за все, ми плануємо забезпечити необхідним захистом медичних працівників, які безпосередньо контактують з хворими і беруть на себе основний удар, так само плануємо профінансувати закупівлю необхідних медикаментів”, – йдеться у повідомленні.

 

 

 

Tags
загрузка...

Related Articles

Back to top button
Close