Україна

Понад третина українців зовсім не мають заощаджень

Більше 40% українців відзначили збільшення витрат під час карантину. Про це свідчать дані опитування, проведеного цифровим агентством Postmen серед користувачів соціальної мережі Facebook, передає 1NEWS.

Так, 27,7% респондентів відзначили деяке збільшення своїх витрат, а 13,5% – значне зростання витрат. При цьому у 26% опитаних витрати дещо зменшилися, а у 16,1% зменшилися значно. У 16,7% опитаних витрати не змінилися.

Що стосується заощаджень, то найбільше опитаних (30,4%) повідомили, що не мають їх взагалі. У 29,7% респондентів заощаджень вистачить тільки на 1 місяць, 16,5% зможуть протриматися до півроку, 5,2% – до 1 року, а 4,2% мають заощадження, яких вистачить на 3 і більше років.

Протягом останніх 30 днів 80,3% респондентів купували більше продуктів харчування, ніж зазвичай, 37,2% стали купувати більше медикаментів, а 17,5% – більше товарів краси та гігієни. Також в список почастішали покупок увійшли алкоголь (11,3%), товари для тварин (9,5%) і товари для саду та городу (7,3%). Крім того, деякі респонденти відзначили, що останнім часом купували більше валюти, антисептичних засобів і онлайн-вебінарів.

Незважаючи на карантинні заходи, більшість українців як і раніше вважає за краще здійснювати покупки оффлайн, тобто відвідуючи торгові точки, таких 63,3%. 17,6% опитаних віддають перевагу онлайн-покупок, а 19,1% не змогли дати відповідь.

Спалах епідемії коронавіруса змусила багатьох наших співвітчизників відкласти багато покупки. Лідирує в цьому списку одяг і взуття – їх покупку відклало 47,2% респондентів. На другому місці – подорожі: 40,9% повідомили про відкладений відпустці. Також 33,3% опитаних відклали покупку квитків на будь-які заходи, 28,1% – ремонт і покупку сантехніки. Також в списку відкладених покупок гаджети, побутова техніка, меблі, автомобілі та предмети розкоші (дизайнерський одяг і прикраси).

Епідемію та карантин зробили неминучий вплив на ринок праці. Майже половина опитаних українців (47,8%) зазначили, що стали працювати менше. 19,9% стали працювати більше, а для 32,2% респондентів змін в роботі не відбулося. При цьому у віковій групі 18-25 років більше стали працювати 42% опитаних, тоді як в групі 45-55 років таких лише 16%.

Опитування проводилося 9 квітня в соціальній мережі Facebook. Кількість респондентів склала 802 людини.

 

 

Back to top button