Україна

Платної парковки у дворах будинків Києва не буде: але паркування упорядкують

Київська влада наразі не має планів отримувати кошти за паркування у дворах будинків від мешканців. Про це повідомив начальник Інспекції з паркування Дмитро Рахматуллін, повідомляє 1News з посиланням на Офіційний портал Києва.

фото Дмитра Макогона

За його словами, Київська міська державна адміністрація у рамках комплексної програми з упорядкування паркування в місті проведе моніторинг прибудинкових територій на предмет належності їх до ОСББ чи ЖБК.

«Мешканці, чия прибудинкова територія не належить ОСББ чи ЖБК, будуть про це проінформовані, – зазначив Дмитро Рахматуллін. – Ми запропонуємо їм протягом певного періоду оформити ділянку біля будинку на баланс ОСББ чи ЖБК».

«Паркування у дворах необхідно упорядковувати так само, як місто робить це на під’їздах до лікарень чи біля навчальних закладів. Хаотичне розміщення автомобілів, причому не лише мешканців будинку, а й працівників сусідніх офісів, заважає проїзду як «швидких» та аварійних служб, так і мешканцям самих будинків», – зазначив начальник Інспекції з паркування.

Нагадаємо, раніше видання «Вести» писало про те, що  ініціатива щодо платних парковок у дворах все ж таки була.

«”Київтранспарксервіс” опублікував на своєму сайті карту Києва, на якій виділені місця, де з 8:00 до 22:00 безкоштовно машину вже не поставиш, навіть якщо це місце у твого під’їзду. Платити доведеться відповідно до тарифу, який встановлений КМДА і почав діяти з 1 липня цього року: 35 грн за годину паркування в центрі, 25 грн / год – поблизу центру, а також біля ринків, метро та інших громадських місць, 5 грн – в спальних районах. Частина вулиць визначена як парковка з двох сторін, в деяких випадках це невеликі ділянки», – пише видання.

Радник заступника голови КМДА Віталій Селик заявив, що місто з часом буде переходити до резидентської парковці, коли правом безкоштовної або зі значною знижкою стоянкою будуть володіти власники квартир і офіційні квартиронаймачі, які ставлять машини біля будинку. Ситуація по дворах теж неоднозначна.

«Якщо прибудинкова територія оформлена на ОСББ або ЖБК, є акт на право власності, то цей будинок має право самостійно вирішувати, кому давати першочергове право ставити на ній свій автомобіль. Хоча це теж проблема. Припустимо, в старому будинку 100 квартир, а місця вистачає на 5-10 автомобілів. Якщо ж будинок не оформив досі право власності на прибудинкову територію, хоча і прибирає її, значить, це муніципальна земля, і ми маємо право встановлювати там шлагбауми і оплату», – говорить Віталій Селик.

Back to top button