Україна

Названо найдорожчі українські бренди у 2019 році

Сумарна вартість 100 найдорожчих національних торгових марок перевищує 6,2 млрд доларів

У рейтингу 100 найдорожчих українських торгових марок лідери залишилися незмінними, проте у списку почали з’являтися українські стартапи.

Рейтинг склав журнал НВ разом з компанією MPP Consulting, – інформує 1NEWS.

Сумарна вартість ста найдорожчих національних торгових марок перевищує 6,2 млрд доларів. Для порівняння — це рівно в півтора рази менше, ніж статки найбагатшого українця Ріната Ахметова.

Трійка лідерів рейтингу за рік не змінилася: нагорі списку як і раніше Моршинська (550 млн дол), Нова пошта (310 млн дол) і Rozetka (302 млн дол).

У сотні найдорожчих — 15 новачків, причому IT-бренд Grammarly з першої спроби зайняв відразу 12-місце з вартістю 150 млн дол, а стартап PetCube посів 51 місце з вартістю 25 млн дол.

Найбільший ріст у топ-5 показала компанія Roshen, +34% порівняно з 2018 роком.

За минулий рік “золота сотня” українських торгових марок додала в ціні 4,7%

Джерело: НВ

Tags
загрузка...

Related Articles

Back to top button
Close