Україна

Названо лідерів серед FM-радіостанцій

Радіостанція “Хіт FM” (входить до медіахолдингу “Тавр Медіа”) станом на кінець 2017 очолила рейтинг радіостанцій від “Радіокомітету” (проводиться компанією “TNS Україна”) серед аудиторії від 12 до 65 років, зміцнивши свої позиції на 0,13 п.п. порівняно з аналогічним періодом 2016 року, інформує 1NEWS з посиланням на Інтерфакс-Україна.

Згідно з повідомленням прес-служби “Радіокомітету”, опитування в рамках четвертої хвилі дослідження проводився з 2 жовтня до 10 грудня 2017 року. У ньому взяли участь жителі України з міст з населенням 50 тис. і більше віком від 12 до 65 років. Вибірка становила 8,455 тис. респондентів.

За даними дослідження, кількість опитаних українців, які слухають радіо, досі доволі висока, середньотижневе охоплення аудиторії дорівнює 80%. Порівняно з аналогічним дослідженням, проведеним наприкінці 2016 року, зросла частка тих, хто має дохід вище середнього, – 47,8% (раніше 35%), а також збільшилася частка одружених слухачів радіо, яка становить 65,4% (62, 7%).

У загальнонаціональному рейтингу п’ятірка лідерів серед радіостанцій залишається незмінною: “Хіт FM” (з показником рейтингу 1,04% і охопленням 33,6%), “Радіо П’ятниця” (рейтинг 0,87%, охоплення 21,6%), “Шансон “(0,69% і 19,3%), “Люкс FM” (0,66% і 24,6%) і “Русское радио Україна” (0,55% і 20,4%). До топ-10 українських радіостанцій також увійшли “Радіо Rocks”, “Ретро FM”, “Kiss FM”, “Радіо Relax” і “Наше радіо” відповідно на 6-10 місцях.

Як свідчать дані дослідження, також не змінилася трійка лідерів за середньотижневим охопленням: “Хіт FM”, “Люкс” і “Ретро”.

За словами представника компанії ADV Group Ukraine Анастасії Строкової, діджіталізація музичного контенту і його загальнодоступність, збільшення кількості гаджетів, можливість створювати плей-лісти і слухати музику в автомобілях по Bluetooth навіть без доступу в Інтернет, становить серйозну конкуренцію класичному радіо і створює нові виклики перед індустрією загалом. Тому, на її думку, радіостанціям слід шукати нові рішення в діджіталізаціі контенту, розвивати власні сайти і соціальні мережі.

“Радіокомітет” створений в кінці 2007 року для запуску єдиного галузевого дослідження радіоаудиторії і об’єднує 100% ринку радіо.

До “Радіокомітету” входять найбільші радіохолдинги України – група ТАВР і “Український Медіа Холдинг” (УМХ), Business Radio Group, “Люкс” і мережеві рекламні агентства (Publicis Groupe, Група АДВ Україна, Group M, UMG і Radio Expert), а також, як керівний партнер, – Незалежна асоціація телерадіомовників (НАМ).

 

 

 

 

Back to top button