Україна

Мережа WOG продає більше 20 млн чашок кави на рік – С.Кудін

КИЇВ. 30 вересня. УНН. Рішення про розширення напрямків свого бізнесу в сторону рітейла компанія WOG прийняла близько 2,5 років тому назад. Зумовлено, це було, в першу чергу, намаганнями забезпечити для клієнта максимально комфорті умови перебування на АЗК. Проте, згодом, ринок та лояльність споживачів дали компанії поштовх до подальшого розвитку, і сьогодні, під брендом WOG успішно працюють WOG CAFÉ та WOG MARKET. Про це час виступу на щорічній галузевій конференції Ukrainian Petroleum Market 2016, розповів директор з роздрібних продажів компанії WOG Денис Кудін, передає УНН.

За його словами, найбільш успішними товарами харчування компанії наразі є найкавовіша кава, хот-дог і найбільший бургер.

“Перше, — це кава. Сьогодні ми продаємо більше 20 млн чашок кави в рік. У наступній року, я думаю, ми продамо 25 млн чашок кави. І за кількістю проданих напоїв ми сьогодні є національним лідером, навіть компанія Макдональдс продає менше.

Другий продукт це, безумовно, хот-дог. Незважаючи на те, що продукт досить традиційний — в Україні не багато, хто вміють готувати його правильно. Ми пройшли тернистий шлях проб і помилок, і не дивлячись на те, що він на 70% складається з імпортних інгредієнтів, і не дивлячись, на курсову різницю ( а ми веземо лише найсмачнішу булку з Литви), сьогодні, по суті, вже 4 рік поспіль ми ростемо в продажах хот-догів більше, ніж на 50% в рік.

За великим рахунком ці два продукти абсолютні бестселери. Також, ми зробили найбільший бургер. Сьогодні, якщо брати з тих бургерів, які продаються масово — у нас найбільший по вазі продукт, який продається великими тиражами”, — розповів він.

За словами Д. Кудіна, компанія починала з того, що з початку мала 150 WOG CAFÉ при АЗК.

“На сьогоднішній день 365 наших заправок вже містять у собі WOG CAFÉ . Безумовно, ми розвиваємо асортимент, адже ринок розвивається досить динамічно. Якщо, ще скажімо, 3 роки тому у каві переважали чорні напої, це еспресо і американо, то сьогодні споживач розкуштував наші напої з молоком — американо з молоком, капучіно, лате, flat white, шокочіно. І, за великим рахунком, на сьогодні, ми серед масових гравців маємо найбільш диверсифіковане кавове меню, і пропонуємо 26 видів кавових напоїв, які ми робимо в наших кафе”, — розповів він.

Нагадаємо, як повідомляв УНН, страви від WOG CAFE відтепер можна замовити додому.

Источник: unn.com.ua

Схожі статті

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

15 − two =

Close