Китайський сервіс таксі виходить на український ринок
DiDi стане четвертим великим сервісом пошуку таксі в Україні після Uklon, Bolt і Uber
Найбільший в Китаї сервіс замовлення таксі DiDi оголосив про вихід на український ринок.
Про це повідомляє 1NEWS.
Компанія вже запустила свій сайт, на якому зазначено “скоро в Україні”. Також DiDi створили сторінки в соцмережах. У мобільному додатку компанії поки не працює українська локалізація.
Компанія пропонує свої послуги як пасажирам, так і водіям. Комісія для останніх не повинна перевищувати 12%. Для пасажирів в компанії обіцяють, зокрема, дати можливість скасування підібраного водія і проводити їх відбір.
Відзначається, що частина штату компанії в Україні склали фахівці середньої ланки Glovo. Вони перейшли в DiDi на більш високі посади.
DiDi стане четвертим великим сервісом пошуку таксі в Україні після Uklon, Bolt і Uber, в якому DiDi має частку.
При цьому акції DiDi обвалилися відразу на 25%, через тиждень після виходу на IPO.
Офіційний Пекін вивчає кібербезпеку компанії. Вчора регулятор країни звинуватив компанію в незаконному зборі персональних даних користувачів. У DiDi звинувачення заперечують, але заявили, що припинили реєстрацію нових користувачів.
У Китаї також перевіряють DiDi на предмет порушення антимонопольного законодавства. Ще Пекін вивчає механізм ціноутворення компанії.
DiDi – китайська платформа, заснована у 2012 році. Працює як сервіс пошуку таксі через додаток, прокату велосипедів та автомобілів, автобусних перевезень а також доставки їжі. Залучала інвестиції від телекомунікаційних компаній Tencent і SoftBank, і маркетплейса Alibaba. Також розвиває стартап зі створення безпілотного автомобіля. У 2016 році на автомобілях компанії відбувалося 10 млн поїздок. У додатку DiDi зареєстровано 493 млн користувачів і кілька мільйонів водіїв. Дохід за 2020 рік – $21,6 млрд, прибуток – $1 млрд. Вартість компанії у 2021 році – $68 млрд. Працює в 16 країнах світу.
Джерело: Ліга