Україна

Двигун літака, який розбився під Чугуєвом, переробив 589 льотних годин понад норму

Лівий двигун літака АН-26, який розбився 25 вересня під Чугуєвом Харківської області, переробив 589 льотних годин понад норму, але його ресурс був продовжений. Про це повідомляє у Facebook журналіст Юрій Бутусов, пише 1NEWS, посилаючись на 112.ua.

За даними журналіста, перед катастрофою командир літака Богдан Кишеня повідомив, що вийшов з ладу вимірювач крутного моменту лівого двигуна.

У той же час, згідно з документами, які оприлюднив Бутусов, двигун був виготовлений 30 грудня 1977 року, в 1990 році пройшов капітальний ремонт, і термін його служби був встановлений в 13 років і 1750 льотних годин. Двигун підлягав заміні або ремонту в 2003 році, але до червня 2020 року напрацював 2339 льотних годин – на 589 годин більше, ніж термін служби після капремонту.

У червні 2020 року пройшов плановий огляд двигуна, його ресурс був продовжений фахівцями “Мотор Січ” до 5 червня 2021 року і на 2550 льотних годин.

Бутусов зазначає, що проблеми могли виникнути і в правому двигуні літака. Він був виготовлений в 1974 році, пройшов п’ять капітальних ремонтів, останній – в 1993 році. Після ремонту йому був встановлений ресурс в 7 років служби і 1000 льотних годин.

У 2019 році його ресурс продовжили до 1800 годин, а термін служби – до 11 жовтня 2020 року. До червня 2020 року двигун напрацював 1662 години і 17 років служби.

Нагадаємо, 25 вересня при заході на посадку близько 20:50 біля військового аеропорту Чугуєва Харківської області впав і загорівся військовий літак марки Ан-26 однієї з військових частин.

За попередньою оцінкою фахівців з льотної безпеки, сталася відмова одного з датчиків у лівому двигуні повітряного судна.

Всього на борту літака перебувало 27 осіб, з них – 20 курсантів Харківського університету Повітряних сил ЗСУ ім. Івана Кожедуба та сім членів екіпажу. В результаті падіння літака загинули 26 людей.

Tags

Останні новини

Back to top button
Close
Close