Домашній інтернет у Київстарі через збій працює з перебоями
Через технічний збій у Київстарі домашній інтернет працює з перебоями, частині користувачів надійшло сповіщення про блокування номеру та зняття позапланової місячної абонплати. Про це повідомляє 1NEWS з посиланням на Економічну правду.
Зазначається, що через технічні проблеми, останні три дні частина абонентів Київстару отримувала дивні сервісні SMS — частина користувачів виявила сповіщення про блокування номеру та зняття позапланової місячної абонплати, домашній інтернет та різні послуги від Київстару працюють з перебоями.
Київстар пояснив ці повідомлення технічною помилкою та попросив постраждалих звернутись до служби підтримки компанії.
“Приносимо вибачення за SMS про блокування номеру або з некоректною інформацією про тарифікацію послуг — це результат технічної помилки. Якщо ви їх отримали чи зіштовхнулися з іншими складнощами, напишіть нам у особисті повідомлення, вказавши власний номер та описавши проблему” – написали в повідомленні.
Окремо компанія наголосила, що сервіси, що були надані не коректно через дану технічну помилку, будуть компенсовані.