Україна

“Чорна п’ятниця” та “Кіберпонеділок” на чверть збільшили виручку українських магазинів

Найбільше купували побутову техніку та електроніку

Грошові обсяги продажів під час періоду знижок до “Чорної п’ятниці” та “Кіберпонеділка” зросли на 28% у порівнянні з акційним періодом 2019 року.

Про це йдеться у дослідженні GfK Ukraine, – інформує 1NEWS.

Так, найбільше купували побутову техніку та електроніку – на 8,5% більше одиниць від минулорічного періоду знижок на “Чорну п’ятницю” та “Кіберпонеділок”. З них 36% продавали за знижкою від 10% до 20%, лише 7% – понад 20%. Найбільше знижок (від 10%) зафіксовано серед товарів малої побутової техніки.

У дослідженні йдеться про два тижні знижок: 23 листопада – 6 грудня 2020 року.

За цей період 30% продажів у грошових обсягах здійснили онлайн, що на 73% вище за минулорічні показники. Офлайн-продажі теж зросли, проте лише на 16%. В “онлайні” 48% техніки мали знижку у понад 10%.

На техніку люди витрачали на 28% більше, хоча в одиницях продажі зросли на 8,5%. На 70% більше витратили на ІТ-сектор. У GfK Ukraine зазначають, що, попри стабільно високий попит на ноутбуки цьогоріч та повідомлення про дефіцит, саме їхній продаж побив рекорди минулих років.

За два тижні знижок придбали 10% усього продажу техніки за 49 тижнів 2020 року – на неї витратили 6,6 мільярда гривень.

Найбільше знижок також було на техніку, проте середній чек ключових секторах зріс на понад 20%. Як виняток – велика побутова техніка, середній чек на яку збільшився лише на 3%.

Також у дослідженні зазначають, що 60% проданої техніки були лінійками 2020 року випуску, з яких 18% не з’являлись у продажі до осені.

Back to top button