Україна

Арахамія розповів, де партія “Слуга народу” візьме гроші на проведення передвиборчої компанії

У “Слузі народу” пояснили, яким чином вони планують знайти фінансування для рекламної компанії під час передвиборчих перегонів, передає 1NEWS з посиланням на aspi.com.ua.

Модель, яка наразі є гіпотезою успіху, була озвучена головою фракції пропрезидентської партії Давид Арахамія. На чому базується ця модель успішної рекламної компанії, він розповів під час бесіди з журналісткою Наталією Влащенко на телеканалі ZIK ввечері в понеділок, 18 травня.

За словами Арахамії, наявність “стану” кандидатів у партії не є пріоритетом. У зв’язку з цим в “слузі народу” хочуть долучити алгоритм, згідно з яким, умовно кажучи, багатий кандидат фінансує кандидата із середнім достатком. Таким чином, надається можливість розумному та активному кандидату, нехай і без коштів на виборчу компанію, також висувати свою кандидатуру.

“Гроші потрібні на виборах, але у нас модель, ми не знаємо, спрацює вона чи ні. Приблизна модель така: бізнес, який зацікавить, це ж місцеві вибори, тут менше політики, більше каналізації, доріг, місцевих парків і осмислення якихось там міських проблем”,- повідомив глава фракції “Слуга народу”.

За його словами, вже зараз є представники бізнесу, які готові “інвестувати” в молодих, досвідчених з незаплямованою репутацією професіоналів. “Якщо так вийти, це гіпотеза, то буде дуже крутий крок”, – повідомив журналістці Давид Арахамія, зазначивши, що подібна стратегія буде пущена в дію вперше.

“Якщо ні, то доведеться шукати баланс. Умовно, є в списку вчитель, у якого немає грошей на вибори, і є в списку бізнесмен, у якого є гроші, треба знайти нормального бізнесмена і сказати, Ти повинен профінансувати себе і цього хлопця вчителя. В цілому так має це працювати”, – додав він.

 

 

 

 

 

Back to top button