Цікаве

Якою буває корпоративна сувенірна продукція

Під поняття «корпоративна сувенірна продукція» підходять сотні практичних і корисних речей, які використовуються при проведенні промоакцій, даруються співробітникам та партнерам, вручаються під час конференцій тощо. Але головне, що має відрізняти її від звичайних речей, – наявність логотипа компанії, можливо, її слоган або щось інше, що асоціюється с з конкретним брендом.

Компанія «Віп-Принт» допоможе підібрати найкращі варіанти, щоби корпоративна сувенірна продукція вашої організації запам’яталася отримувачу і на відмінно виконала всі свої функції.

Задача брендованих сувенірів

Великі й малі підприємства оцінили користь корпоративно сувенірної продукції. Вона добре виконує такі задачі:

  • підвищує впізнаваність бренду;
  • будує позитивне сприйняття компанії серед цільової аудиторії;
  • зберігає пам’ять про подію або співпрацю;
  • створює додаткові можливості для реклами та маркетингу.

Тому на ринку представлені різноманітні варіанти продукції, яку можна зробити брендованою та успішно використовувати на благо компанії.

Зразки корпоративних сувенірів

Корпоративна сувенірна продукція різноманітна й охоплює широкий спектр предметів. Ось деякі з найпоширеніших типів:

  • ручки й олівці;
  • блокноти, записники тощо;
  • кружки, тарілки, склянки та інший посуд;
  • футболки, кепки, сорочки та інші текстильні вироби;
  • USB-флешки, миші, годинники та інша електроніка;
  • календарі та планери;
  • сумки, рюкзаки та інші аксесуари;
  • кубки та медалі;
  • різноманітні сувенірні набори тощо.

Це лише кілька прикладів корпоративної сувенірної продукції. Асортимент може бути значно ширшим і включати будь-які предмети, на які можна нанести логотип з метою просування компанії, використання в рекламних акціях чи дарування колегам, партнерам тощо.

Тобто корпоративна сувенірна продукція є важливим інструментом для підтримки бренду і зміцнення стосунків з клієнтами, партнерами та співробітниками. Вона слугує не лише як нагадування про компанію, але й створює позитивне враження, підвищує впізнаваність бренду та сприяє зміцненню ділових взаємин.

Back to top button