Цікаве

Як змінилися ігри за останні 20 років

Як змінилися ігри за 20 років

Ігрова індустрія зараз є найшвидшою галуззю у світі. За 70 років відеоігри перейшли від монохромних ліній та форм до ультрареалістичних тривимірних кольорів. Ця технологія стала настільки просунутою, що стала затребувана і в інших секторах, таких як спецефекти та тренажери.

Зростання не завжди було гладким, швидше за останні кілька десятиліть галузь росла експоненційно. Через жорстку конкуренцію між виробниками консолей ігрова індустрія за останні 20 років змінилася більше, ніж за перші 50 років.

Світова ігрова індустрія зараз коштує майже 160 мільярдів доларів і зростатиме ще більше. З довгоочікуваним запуском консолей наступного покоління, запланованим на кінець року, ми можемо побачити ще один величезний стрибок у дизайні та якості ігрового процесу.

Але за останні 20 років змінився не лише зовнішній вигляд ігор. З’явилися різні способи гри, нові типи ігор і навіть те, як ми їх купуємо та граємо, зазнало значних змін у цьому тисячолітті. Отже, ось стислий огляд останніх 20 років і того, як індустрія відеоігор стала тим, чим вона є сьогодні.

Онлайн ігри

З підвищенням швидкості інтернету геймерам більше не потрібно фізично підключати комп’ютери, щоб грати один проти одного. На початку 2000-х років відбувся підйом MMORPG (розраховані на багато користувачів рольові онлайн-ігри) і MOBA (багатокористувацькі онлайн бойові арени), найбільш впливовими з яких були World of Warcraft і Defense of the Ancients (DOTA).

Масові багатокористувацькі онлайн ігри на багато користувачів (MMO) познайомили гравців з новими яскравими світами з безмежними можливостями; ви можете вибирати, які квести брати і як ви їх виконуватимете, грати разом з з друзями або незнайомцями або просто годинами вбивати низькорівневих мобів за XP. Онлайн-ігри також включають консолі, оскільки популярні ігри стали використовувати кросплатформенні технології розраховані на багато користувачів. Це започаткувало кінця для ігор з розділеним екраном.

Розвиток Інтернету також дав великий поштовх для ігор в онлайн казино. Тепер люди можуть спілкуватися з іншими людьми та грати у свої улюблені настільні ігри, такі як покер та блекджек, або просто проводити час на самоті за ігровими автоматами, не стикаючись із шумом наземного казино. У той час оригінальна графіка для азартних ігор була базовою, але еволюція онлайн казино пішла тим самим шляхом, що і відеоігри, і сучасні сайти, такі як www.ukrslots.com тепер мають HD-графіку і пропонують ігри казино у чудовій якості, в тому числі тисячі гральних автоматів на різні теми.

Консольні війни та інтерактивність

Консольні ігри

На початку 21 століття з’явилася нова хвиля – домашні ігрові приставки. Sega Dreamcast швидко затьмарила Sony PlayStation, яка могла похвалитися зворотною сумісністю та можливістю відтворення DVD та CD. Зрештою вона стала топовою ігровою консоллю за кількістю продаж, і цей рекорд тримається до цього дня. А на початку 2000-х з’явилися Xbox від Microsoft та Nintendo GameCube. Отже, Sega стала першою жертвою консольних воєн, і це назавжди ознаменувало їх вихід із конкуренції.

Через п’ять років були випущені перші HD-консолі, і це принесло величезне оновлення якості ігрової графіки. У цій консольній війні перемогла Nintendo Wii. Раптово ігри стали доступними для всієї родини, а відео за участю бабусь і дідусів, які грають у боулінг на Wii, та підлітків, які займаються хулахупом, стали вірусними.

У Xbox також була своя власна система захоплення руху Kinect, а такі ігри, як Guitar Hero та Rock Band, дозволяли гравцям підключати контролери у формі гітар, барабанних установок та мікрофонів для справді інтерактивного досвіду. Ігри піднімали людей з дивана та збільшували їхню привабливість.

Соціальні та мобільні ігри

Мобільні ігри

У міру того, як ігри ставали доступнішими і в них почало грати більше людей, народилася соціальна гра. Спочатку з’явившись як частина платформ соціальних мереж, вони дозволяли друзям грати один проти одного в такі ігри, як Крокодил і Ферма, або посилати один одному “допомогу” у вигляді життів або предметів, щоб допомогти їм у грі. Farmville, Candy Crush Saga та Angry Birds започаткували нову хвилю казуальних ігор, в яких не потрібно було освоювати складне управління і не потрібно було проходити довгі кампанії.

Незабаром ці ігри перекочували на мобільні пристрої. Коли Apple випустила iPhone у 2007 році, вона дала кожному користувачеві в кишені мініатюрний комп’ютер, на якому можна зберігати десятки високоякісних ігор і грати в них.

Мобільні ігри також мали помітний вплив на моделі оплати: free-to-play та freemium-ігри тепер стали галузевим стандартом, і вони проникли в ігри для консолей та ПК у вигляді DLC та пакетів розширення. Free-to-play ігри заробляють на продажі рекламних банерів та внутрішньоігрових покупках. Це дає розробникам стимул продовжувати додавати нові функції у гру, та не відмовлятися від неї, щоб працювати над продовженням нової серії.

Кіберспорт

У 2010-х відеоігри продовжували розвиватися, якість графіки покращувалась, а можливості ігрового процесу практично безмежні. Однак найбільшою зміною стало те, як змагальні ігри стали мейнстримом. Завдяки таким сервісам, як YouTube та Twitch, росте ціле покоління геймерів, які можуть дивитися, як грають інші, і отримувати від цього таке ж задоволення, як футбольний матч чи Гран-прі. Кіберспорт в даний час є великим бізнесом, і геймери змагаються у всіх іграх, від League of Legends до FIFA та Fortnite. Він також все ще зростає, і експерти прогнозують, що до 2023 року галузь коштуватиме 1,5 мільярда доларів.

Back to top button