Цікаве

Як змінилась ціннісна пропозиція компаній в умовах війни

За час повномасштабного вторгнення відбулись зміни в усіх сферах, в тому числі й у бізнесі. Компанії переглянули власну корпоративну культуру, щоб залишатись привабливими не лише для клієнтів, але й для власних працівників. Як саме змінилась ціннісна пропозиція роботодавців у воєнний час та що сьогодні цікавить пошукачів роботи — розповідаємо далі.

Чому ціннісна пропозиція важлива для бізнесу

В HR-маркетингу ціннісна пропозиція це переваги та особливості компанії, які використовуються для залучення працівників. Це можуть бути фінансові та нематеріальні вигоди, можливість розвиватись, отримувати певний унікальний досвід тощо. Щоб розробити ціннісну пропозицію потрібно:

  1. Проаналізувати бізнес. Варто визначити мету компанії, це допоможе звузити коло кандидатів та точніше розробити свою пропозицію. Також можна провести SWOT-аналіз, щоб дізнатись зовнішні та внутрішні переваги й недоліки.
  2. З’ясувати потреби своїх співробітників та кандидатів. Зробити це можна завдяки опитуванню працівників.

За допомогою правильно розробленої ціннісної пропозиції можна залучати висококваліфікованих працівників, які відповідають корпоративній культурі. Крім цього вона допоможе знизити плинність кадрів, підвищити лояльність співробітників, покращити впізнаваність бренду та диференціювати її від конкурентів, а також знизити витрати на рекрутинг.

Які ціннісні пропозиції актуальні у воєнний час

Однією з найголовніших властивостей ціннісної пропозиції бренду є адаптивність. Очікування кандидатів змінюються залежно від обставин та умов, тому компаніям варто завжди це враховувати. Під час війни пошукачами найбільше цінуються наступні фактори:

  • гнучкість графіку;
  • баланс між роботою та особистим життям (work-life balance);
  • допомога працівникам, наприклад, при переїзді;
  • корпоративна соціальна відповідальність, наприклад, підтримка ЗСУ та волонтерських організацій.

Правильно розроблена ціннісна пропозиція — одна з головних складових для вдалого пошуку працівників. Посилити її можна за допомогою інших інструментів, наприклад, послуг рекрутингової агенції. В Україні з пошуком спеціалістів в IT-сфері може допомогти агенція ITExpert. Завдяки правильному підходу процес працевлаштування буде зручним та дієвим як для бізнесу, так і для кандидатів.

Back to top button