Цікаве

Як проводити дослідження ринку?

Проведення дослідження ринку є важливою складовою у веденні підприємницької діяльності. Чітке розуміння ринкових тенденцій, настрою ринку та активності споживачів дозволять Вам своєчасно здійснити дії, щодо подальшого розвитку та масштабування бізнесу. Тому, якщо Ви ще не проводили дослідження ринку бізнесу України, варто зайнятися реалізацією цього процесу просто зараз.

Що входить у процедуру дослідження ринку?

Дослідження стану ринку ѓрунтується на кількох складових, завдяки яким можна з високою точністю встановити його поточне становище:

  1. Актуальні ринкові тенденції. Які товари або послуги користуються найбільшим попитом. Чи цей попит продовжує зростати або ж динаміка вже стає негативною.
  2. Активність ринку. Вона полягає не тільки у споживацькій зацікавленості, але й у появі нових компаній, ФОП на ринку.
  3. Економічна діяльність найбільших учасників ринку. Як правило, становище ринку і діяльність усіх його учасників дуже сильно залежить від поведінки найкрупніших компаній (у тій чи іншій сфері), які займають найбільшу долю ринку.

Але, звичайно, це далеко не повний список тих особливостей, які можна дізнатися, провівши дослідження ринку. Наприклад, можна зрозуміти стан ринкових відносин, як по Україні в цілому, так і в окремих регіонах. Ситуація у регіоні може суттєво відрізнятися від всеукраїнського масштабу, тому радимо проводити не тільки локальне дослідження.

Як дослідити ринок і дізнатися про нього більше?

Нещодавно пошуково-аналітичною платформою YouControl було представлено новий інструмент, за допомогою якого можна здійснити подібний аналіз. Розробка отримала назву YC.Market. Вона дозволяє власникам бізнесу самостійно, без залучення маркетологів або агенцій, дізнатися про актуальне становище ринку та розробити правильний механізм дій щодо розширення Вашої компанії чи проведення реорганізації.

Це зручний та простий у використанні інструмент, що дозволяє здійснити пошук за 28 різними критеріями. У полі Вашого зору будуть 7,5 мільйонів українських компаній, їхні дані, статистика діяльності та багато чого іншого.

YC.Market збирає всю необхідну інформацію протягом 1 хвилини. При цьому, Ви отримаєте найповніший об’єм даних, працюючи лише з одним ресурсом, який автоматично здійснює пошук за реєстрами. Вам не доведеться окремо опрацьовувати різні джерела, а потім зіставляти отриману інформацію.

Спробуйте і переконайтеся у зручності та ефективності YC.Market – нового інструменту дослідження ринку.

 

Back to top button