Як оформити електронну трудову книжку: інструкція
Кожен громадянин повинен підготувати копії певних документів
З 10 червня 2021 року набув чинності Закон № 1217-IX “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі”.
Про це інформує 1NEWS.
Внесення даних на сайт Пенсійного фонду України здійснюється шляхом прикліплення скан-копій паперової трудової книжки.
Кожен громадянин повинен підготувати копії наступних документів:
трудова книжка. Скануються лише заповнені сторінки з розділів “Відомості про роботу”, “Відомості про нагородження” та вкладиші оригіналу трудової книжки. Порожні сторінки трудової книги сканувати не потрібно;
окремої згоди на обробку даних від працівника – цей документ треба підготувати, якщо дані вносить роботодавець. На сьогодні її подають у довільній формі роботодавцю та сканують.
Такі дані направляє фізична особа (працівник самостійно), відповідно Закону, або ж юридична особа (роботодавець).
Коли фізична особа бажає подати самостійно документи на сайт Пенсійного фонду України спершу треба отримати електронний цифровий підпис.
Його можна мати на будь-якому носії (комп’ютері, диску, флешці), тобто не обов’язково на захищених флешках-токенах.
Отримати електронний підпис фізособа може безкоштовно у КНЕДП ІДД ДПС або ж у найбільш зручний спосіб – у обслуговуючому банку.
Джерело: ЮрЛіга