Як не вигоріти на віддаленій роботі: корисні поради
Робота з дому може бути цілком зручним рішенням, якщо не проводити весь свій час у піжамі, обклавшись їжею. Крім дотримання режиму та повноцінного сну, експерти назвали інші поради, які дозволять працювати з дому ефективно й не вигоряти.
Добірку правил для віддаленої роботи розповідає 1News. Першим видання назвало відмову від піжами під час трудового дня.
Звичайно, якщо не планується відеоконференція, вдома не потрібно одягати строгий діловий костюм, робити складну зачіску чи макіяж, щоб посидіти перед комп’ютером.
Найкращим рішенням стане зручний одяг, але не той, у якому спала людина. Якщо одягати щось спеціально в робочі години, а потім – переодягатися в “домашнє”, це допоможе розмежувати роботу від відпочинку та спокійно розслаблятися у вільний час.
Друге правило – збереження звичайних ранкових ритуалів. Якщо прокидатися за дві хвилини до початку трудового дня, то для того, щоб налаштувати себе та продуктивно виконувати обов’язки, все одно знадобиться деякий час.
Очевидно, людина почуватиметься краще за дотримання графіка. Вранці перед початком роботи можна виконувати ті самі дії, що й перед поїздкою до офісу: готувати сніданок та каву, робити зарядку чи слухати музику, приймати душ.
Макіяж та інші збори можна замінити на процедури догляду за обличчям чи тілом. А якщо є достатньо часу, можна прогулятися на свіжому повітрі та краще думати вже з самого ранку.
Третя порада – триматися подалі від спальні. Якщо не вистачає офісної обстановки, краще створити спеціальне робоче місце вдома. Для маленької квартири згодиться навіть “перепрофільований” під робочий журнальний столик.
Автори статті закликають у жодному разі не працювати в ліжку, щоб мозок не асоціював постіль зі стресом.
Четверте правило – розписати завдання. Віддалена робота є своєрідною перевіркою самодисципліни. Багатьом у продуктивності допомагає складання плану з цілями/завданнями окремі періоди: день, тиждень, місяць.
П’яте правило експерти визначили як “не забувати про себе“. Вигоряння на роботі може спровокувати відчуття некерованого навантаження або відсутності зв’язку з іншими членами команди.
Крім того, короткі перерви допомагають бути продуктивними. Так, краще сходити пообідати на кухню, ніж перед ноутбуком.
“Слухайте ту фонову музику, яка вас заряджає й піднімає вам настрій або, навпаки, заспокоює вашу тривожність. Запаліть улюблені свічки або ефірну олію. Робіть перерви, коли вони вам потрібні… Пам’ятайте, що чим більше ми дбаємо про себе, тим продуктивнішими стаємо”, – зазначили у виданні.
Джерело: Elle