Цікаве

В Україні скасували Книгу відгуків і пропозицій

Тепер свої скарги, відгуки та пропозиції споживачі можуть залишати  через «гарячу лінію», електронне та класичне листування чи соціальні мережі

В Україні набув чинності наказ Міністерства економіки, яким скасовується обов’язковість ведення Книги відгуків і пропозицій.

Про це повідомляє 1NEWS.

У Міністерстві наголошують, що це стало черговим кроком в напрямку дерегуляції, цифровізації бізнес-процесів та зменшення застарілих норм.

«До цього підприємці були змушені витрачати час та значні кошти на адміністрування Книги відгуків та пропозицій, яка знаходилася у кожному торговому відділі та у кожному залі закладу громадського харчування. В рік такі витрати сягали понад 44 млн гривень. В цю суму включались організаційні витрати, призначення відповідального за неї, розгляд скарг. Варто зауважити, що наявність Книги не гарантувало розв’язання проблемних питань, які виникали у покупців», – пояснили там.

Тепер свої скарги, відгуки та пропозиції споживачі можуть залишати  через «гарячу лінію», електронне та класичне листування чи соціальні мережі. Крім того, сьогодні споживачі можуть звернутися до Держпродспоживслужби та її територіальних органів за захистом порушених прав як в паперовому, так і електронному вигляді (https://dpss.gov.ua/). В територіальних органах Держпродспоживслужби та в багатьох місцевих держадміністраціях створені та функціонують консультаційно-інформаційні служби, де споживачі можуть отримати інформацію та допомогу по захисту своїх прав. У Мінекономіки кажуть, що це більш ефективні та зручні інструменти контролю та захисту прав споживачів.

У Міністерстві переконані, що відмова від Книг відгуків і пропозицій цілком відповідає європейським та світовим стандартам, сприятиме налагодженню ефективної комунікації між бізнесом та споживачем й дозволить зменшити кількість формальних перевірок бізнесу.

Джерело: Мінекономіки

Tags

Останні новини

Back to top button
Close
Close