Цікаве

В Ізраїлі презентували логотип “Євробачення-2019”

На логотипі зображені два золотих трикутника і одна така ж фігура, що підсвічується контуром, об'єднані в формі зірки

Ізраїльська провідна мовна компанія KAN представила логотип конкурсу Євробачення-2019.

“Не бійся мріяти” – гасло Євробачення стало основою для створення логотипу, – інформує 1NEWS.

“Трикутник, одна з найдавніших фігур в світі, є наріжним символом, використовуваним повсюдно в мистецтві, музиці, космології і природі, представляючи зв’язок і творчість. Коли трикутники з’єднуються і об’єднуються вони стають новою єдиною сутністю, що відбиває нескінченне зоряне небо, оскільки зірки майбутнього збираються разом в Тель-Авіві на Конкурс Пісні Євробачення 2019 року”, – пояснили задумку творці логотипу.

На логотипі зображені два золотих трикутника і одна така ж фігура, що підсвічується контуром, об’єднані в формі зірки. Вона повторює силует сцени конкурсу, розробленої німецьким художником Флоріаном Відер. Створила логотип студія Адама Файнберга.

Джерело: УНН

Tags
загрузка...

Схожі статті

Close