Укргідрометцентр назвав найбільш поширені помилки при написанні новин про погоду
Рекомендації надані редакторам, SMM-менеджерам та журналістам
Укргідрометцентр підготував для медійників матеріал-роз’яснення, у якому назвав найчастіші помилки редакторів, SMM-менеджерів та журналістів, які допускаються при написанні новин про погоду.
Про це інформує 1NEWS.
Укргідрометцентр зазначив, що на популярних погодних сайтах немає синоптиків, всі прогнози там автоматизовані.
Отже, написання в новинах «Синоптики сайту» є некоректним, краще використовувати «За даними сайту».
Замість «Холодний фронт антициклону», необхідно писати «Холодний фронт циклону», замість «Синоптики обіцяють» – «Синоптики прогнозують» та ін.
Також журналісти часто плутають циклони з антициклонами, помилково називають будь-який сильний вітер «ураганом» і вигадують таке явище, як «сніг із градом», якого у природі не існує.
«Будь ласка, представники ЗМІ, візьміть це до уваги і доносьте до населення достовірну, перевірену та чітку інформацію», – говориться у повідомленні.
Укргідрометцентр додав, що лише в нього та регіональних центрах з гідрометеорології є фахівці, які цілодобово слідкують за розвитком процесів, аналізують, уточнюють прогнози та попереджають про небезпечні явища.
Джерело: Укргідрометцентр