Цікаве

У Запоріжжі клієнт «ПриватБанку» втратив 3000 гривень через зламаний банкомат

Представник банку попросив клієнта звернутися в службу онлайн-підтримки для ідентифікації та перевірки зазначеної інформації

Клієнт «ПриватБанку» (імовірно із Запоріжжя) розповів, як втратив 3000 гривень через проблеми з банкоматом, який раптово почав «перезавантажуватися» і в підсумку зламався.

Про це йдеться в його відгуку на сайті Мінфін, – інформує 1News.

За словами клієнта, сьогодні рано вранці він знімав зазначену суму в банкоматі, розташованому в магазині «Україночка» на бульварі Шевченка, 24. Перед видачею банкнот банкомат раптово відключився, але гроші не видав.

«Після включення банкомат видав мені мою картку, але грошей не видав, і почав перезавантаження, по закінченні якої повідомив, що він несправний. Прийшовши на роботу, я подивився в Приват24 останні транзакції по моїй картці і побачив, що гроші я отримав. Прошу розібратися в цій ситуації і повернути мені 3 тисячі грн., які я не отримував», — пише чоловік.

У коментарях під відгуком представник банку попросив клієнта звернутися в службу онлайн-підтримки для ідентифікації та перевірки зазначеної інформації.

Back to top button