Цікаве

У столиці стали частіше будувати комфортне житло

Число столичних житлових комплексів комфорт-класу зрівнялося з кількістю об’єктів класу економ. Про це розповідає 1News з посиланням на ABCNews.

Пріоритетним типом житла у Києві, став комфорт-клас. За два останні роки питома вага нерухомості цього класу вирісла  з 16 до 31% в загальному обсязі споруджуваного в столиці житла, розповіли в консалтинговій агенції “Євро-Рейтинг”.

“Ми вивчили дані про 191 об’єкт нерухомості, що будується і виставлений на продаж в Києві. Вперше, з початку наших досліджень число житлових комплексів комфорт-класу зрівнялася з кількістю об’єктів класу економ. Раніше нерухомість економ-класу завжди переважала”, – зазначив генеральний директор “Євро рейтингу” Григорій Перерва.

За його словами, зараз в Києві 60 комплексів економ-класу, стільки ж позиціонують себе в комфорт-класі, ще 55 проектів відносяться до бізнес-класу і 16 – преміум.

евро-рейтинг

Згідно з даними “Євро-рейтингу”, за підсумками третього кварталу 2017 року всі комплекси комфорт-класу будують 39 компаній. За кількістю об’єктів лідирують “Інтергал-буд” і “Укрбуд”.

евро-рейтинг2

Більше комфорту

Експерти вже кілька років прогнозують, що житло комфорт-класу зменшить частку ЖК класу економ в пропозиції новобудов. Такі об’єкти перевершують економ за більшістю параметрів: стелі вище, планування краще, квартир на поверсі менше, паркомісць в комплексі більше. Але не завжди об’єкти дійсно відповідають більш високим стандартам.

“На жаль, частіше віднесення комплексу до комфорт-класу лише маркетинговий інструмент, що дозволяє на старті виставити більш високі ціни. У середньому комфорт дорожче економ-класу на 20-30%. Але, при ретельному вивченні покупець бачить, що основна відмінність полягає лише в більш зручній локації, наприклад ближче до метро або до паркової зони “, – говорить виконавчий директор MA Group Ярослава Чапко.

Саме “переоцінка” комфорт-класу на старті продажів, призвела до того, що цей сегмент показав зниження цін в першому півріччі (дані звіту CDS – Ред.). “Чи буде ця практика продовжуватися, залежить від попиту і запасу міцності забудовника. Там, де присутній хоч один з двох факторів – ціни триматимуться. Інші об’єкти чекають два сценарії: або акції, або затягування термінів будівництва”, – говорить Ярослава Чапко.

У свою чергу керівник департаменту маркетингу і реклами житлового будівництва “КАН Девелопмент” Олександр Немтирев зазначає, що зараз різниця між економ- і комфорт-класу стрімко зменшується, і чим менше буде розкид середніх цін, тим більше об’єктів будуть позиціонувати себе, як комфорт-клас.

“Об’єкти комфорт-класу, безумовно, підвищили вимоги покупців до якості житла і послуг в цілому на ринку. Раніше, щоб квартири продавалися, досить було добудувати об’єкт і поставити ціну трохи нижче, ніж на сусідньому об’єкті. Тепер же, щоб заманити покупця, треба постаратися: запропонувати цікавий фасад, не забути про вхідну групу, на прибудинковій території облаштувати щось корисне, забезпечити управління комплексом “, – розповів Немтирев.

Однак, зазначає він, до цих пір значна частина покупок – це перше житло, в зв’язку з чим споживач не завжди може зорієнтуватися в якості.

“На жаль, до сих пір значна частка покупок – перше житло і споживач відразу не може побачити різницю між “добре” і “погано”. Цим і користуються деякі забудовники, називаючи свої проекти комфорт-класом. Але в цілому мій прогноз позитивний – якість проектів буде рости”, – вважає Олександр Немтирев.

Новини за змістом

Загрузка...
8peK Mobster
Загрузка...
Close