Цікаве

У столиці стали частіше будувати комфортне житло

Число столичних житлових комплексів комфорт-класу зрівнялося з кількістю об’єктів класу економ. Про це розповідає 1News з посиланням на ABCNews.

Пріоритетним типом житла у Києві, став комфорт-клас. За два останні роки питома вага нерухомості цього класу вирісла  з 16 до 31% в загальному обсязі споруджуваного в столиці житла, розповіли в консалтинговій агенції «Євро-Рейтинг».

«Ми вивчили дані про 191 об’єкт нерухомості, що будується і виставлений на продаж в Києві. Вперше, з початку наших досліджень число житлових комплексів комфорт-класу зрівнялася з кількістю об’єктів класу економ. Раніше нерухомість економ-класу завжди переважала», — зазначив генеральний директор «Євро рейтингу» Григорій Перерва.

За його словами, зараз в Києві 60 комплексів економ-класу, стільки ж позиціонують себе в комфорт-класі, ще 55 проектів відносяться до бізнес-класу і 16 — преміум.

евро-рейтинг

Згідно з даними «Євро-рейтингу», за підсумками третього кварталу 2017 року всі комплекси комфорт-класу будують 39 компаній. За кількістю об’єктів лідирують «Інтергал-буд» і «Укрбуд».

евро-рейтинг2

Більше комфорту

Експерти вже кілька років прогнозують, що житло комфорт-класу зменшить частку ЖК класу економ в пропозиції новобудов. Такі об’єкти перевершують економ за більшістю параметрів: стелі вище, планування краще, квартир на поверсі менше, паркомісць в комплексі більше. Але не завжди об’єкти дійсно відповідають більш високим стандартам.

«На жаль, частіше віднесення комплексу до комфорт-класу лише маркетинговий інструмент, що дозволяє на старті виставити більш високі ціни. У середньому комфорт дорожче економ-класу на 20-30%. Але, при ретельному вивченні покупець бачить, що основна відмінність полягає лише в більш зручній локації, наприклад ближче до метро або до паркової зони «, — говорить виконавчий директор MA Group Ярослава Чапко.

Саме «переоцінка» комфорт-класу на старті продажів, призвела до того, що цей сегмент показав зниження цін в першому півріччі (дані звіту CDS — Ред.). «Чи буде ця практика продовжуватися, залежить від попиту і запасу міцності забудовника. Там, де присутній хоч один з двох факторів — ціни триматимуться. Інші об’єкти чекають два сценарії: або акції, або затягування термінів будівництва», — говорить Ярослава Чапко.

У свою чергу керівник департаменту маркетингу і реклами житлового будівництва «КАН Девелопмент» Олександр Немтирев зазначає, що зараз різниця між економ- і комфорт-класу стрімко зменшується, і чим менше буде розкид середніх цін, тим більше об’єктів будуть позиціонувати себе, як комфорт-клас.

«Об’єкти комфорт-класу, безумовно, підвищили вимоги покупців до якості житла і послуг в цілому на ринку. Раніше, щоб квартири продавалися, досить було добудувати об’єкт і поставити ціну трохи нижче, ніж на сусідньому об’єкті. Тепер же, щоб заманити покупця, треба постаратися: запропонувати цікавий фасад, не забути про вхідну групу, на прибудинковій території облаштувати щось корисне, забезпечити управління комплексом «, — розповів Немтирев.

Однак, зазначає він, до цих пір значна частина покупок — це перше житло, в зв’язку з чим споживач не завжди може зорієнтуватися в якості.

«На жаль, до сих пір значна частка покупок — перше житло і споживач відразу не може побачити різницю між «добре» і «погано». Цим і користуються деякі забудовники, називаючи свої проекти комфорт-класом. Але в цілому мій прогноз позитивний — якість проектів буде рости», — вважає Олександр Немтирев.

Теги

Схожі статті

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Close