Тренди в соцмережах 2021: що найбільше цікавило українців
Українці в соцмережах найактивніше обговорюють події, найчастіше використовують слово “здоров’я” та віддають перевагу лонгрідам. Про це заявила аналітична компанія YouScan, зібравши статистику із січня по жовтень 2021 року, передає 1News.
![]()
Теми та типи контенту
Так, найбільше українців цікавили – події, політика, релігія та здоров’я. Причому політику та здоров’я найчастіше обговорювали у соцмережах політика та здоров’я. Цікаво, але відразу після них йдуть відеоігри.
Українці також активно ділилися публікаціями на особисті теми – 58% від усіх постів на території країни. Трохи менше цікавилися новинами — їх публікували вдвічі активніше, ніж загалом в інших країнах. Крім цього, українські користувачі у 7 разів частіше звертаються за порадою онлайн.
Професійний контент у соцмережах у 2021 році став другим за популярністю у світі та третім в Україні.
Найбільше позитивних коментарів залишали під роликами у YouTube. Втім, у Twitter все ж таки більше негативу — як і у всьому світі.
Причина — обговорення політичної ситуації: конфлікту з Росією, діяльності президента Володимира Зеленського та експрезидента Петра Порошенка. Ще одна популярна тема для критики у Twitter – карантинні обмеження.
Головним словом 2021 року в Україні стало Здоров’я. Це пов’язано не лише з пандемією – у привітаннях та побажаннях найчастіше бажали міцний імунітет.
Аналітики відзначають, що найпопулярніше емодзі серед наших користувачів — серце.

Ще одна особливість українського сегмента соцмереж – лонгріди: поки у всьому світі довжина посту у Facebook скорочується, в Україні у 2021 році вона зростала.
Індустрії та бренди
Українці найчастіше публікують пости про сферу краси та IT. Банки, їжа та напої, а також рітейл – індустрії, що лідирують за кількістю негативу.

Візуальна аналітика
Найбільш популярним типом зображень у світі у 2021 році стала реклама. Візуальний контент, який публікує українська аудиторія, найчастіше містить логотипи Apple (Електроніка), Mercedes-Benz (Автопром) та Nike (Спорт).

На зображеннях, які постять жінки в Україні, найпопулярніший об’єкт – рослина, сцена – мода, активність – випікання.
Чоловіча частина користувачів любить показувати транспорт, природу та публічні виступи.

