Цікаве

Сервіс таксі Bolt агітував пасажирів пристібати пасок безпеки через шансон

Платформа для замовлення поїздок Bolt і креативне агентство BBDO Ukraine запустили спільну кампанію. Її мета ― закликати пасажирів більш свідомо ставитися до своєї безпеки і пристібатися одразу після того, як вони сіли в машину. Про це повідомляється в прес-релізі, який є у розпорядженні 1News.

Як змусити неуважну людину звернути увагу на ремені безпеки в авто? Це можна зробити за допомогою музики. Агентство BBDO Ukraine вирішило нагадати про важливість використання ременів безпеки та залучило до проєкту компанію Bolt.

За даними ВООЗ, застебнутий ремінь безпеки міг би врятувати життя до 50% жертв ДТП зі смертельними наслідками. Щорічно в Україні можна було б уберегти життя більше тисячі осіб, якби 90% водіїв і пасажирів авто пристібалися. Згідно з даними всеукраїнського дослідження, яке провели ГО «Vision Zero» і Центр демократії та верховенства права в рамках кампанії «За безпечні дороги», рівень використання ременів безпеки в Україні серед водіїв становить усього 24,4%.

У рамках проекту містом їздило авто Bolt зі спеціальною системою. При подачі авто в салоні грала музика, стилізована під шансон. Композиція була написана спеціально для цього проекту. Вона втілила в собі всі риси музики, що зазвичай дратує пасажирів в авто. Щоб її вимкнути, пасажиру потрібно було пристебнутися. Водночас пасажир із будь-якого сидіння в автомобілі міг бачити інструкцію для вимкнення музики. Усе просто: «Врятуйте вуха ― пристебніть ремінь безпеки».

«За сучасних умов нам доводиться поспішати, щоб усе встигнути. Водночас поспіх, неуважність і непристебнутий ремінь безпеки можуть дорого коштувати на дорозі. Ми завжди дбали про безпеку всіх учасників руху. Ми дуже радіємо, що команда BBDO розділяє наші цінності, тож ми залюбки приєдналися до проєкту», ― каже регіональний менеджер Bolt Тарас Потічний.

«Зазвичай соціальна реклама намагається нас налякати. І, звичайно, це не працює. Нам складно приміряти на себе жахливу ситуацію: «Зі мною ніколи такого не станеться, навіть думати про це не хочу». А щось веселе і незвичайне, навпаки, запам’ятовується саме собою, про що пізніше хочеться розповісти. Я шукав той аспект, на який пасажир обов’язково зверне увагу під час поїздки. Музика стала найкращим рішенням. Дратувати, щоб рятувати», ― розповідає творець креативної ідеї Creative Group Head BBDO Ukraine Діма Кішка.

Tags

Останні новини

Back to top button
Close
Close