Цікаве

Секрети затримок авіарейсів, про які варто знати перед наступною поїздкою

Затримка рейсу – далеко не рідкість для більшості авіакомпаній, з якою інколи стикаються мандрівники. Вона може бути викликана поганою погодою, затримкою попереднього літака, поломкою чи іншими факторами, більшість з яких можна відстежити завчасно.

Фахівці з авіаперельотів та досвідчені туристи поділилися 8 способами передбачити зміни в розкладі рейсу та уникнути їх за можливості. Про це розповідає 1News.

Потрібно стежити за погодою

Плануючи свій переліт, експерти радять спочатку прослідкувати за погодними умовами в містах вильоту та прильоту, адже сильний шторм чи низька видимість можуть відкласти переліт на невизначений термін. Обравши сприятливий день, можна уникнути зайвих проблем і втрачених нервів.

Експерти радять спочатку прослідкувати за погодними умовами

 

Рейс без пересадок

За можливості, обираючи зручний літак, варто звернути увагу на прямий рейс, адже він не тільки доставить до пункту призначення швидше, а й зменшить вірогідність затримки.

Безпосадковий варіант може коштувати дорожче, проте дозволить уникнути багатьох годин очікування в аеропортах і ризику, що другий рейс вилетить невчасно.

Ранні рейси

Ранкові рейси зазвичай менш схильні до змін розкладу, на відміну від вечірніх. Фахівці пояснюють це “ефектом ланцюжка”, де протягом дня кілька літаків ненадовго затримуються, що суттєво переносить час вильоту нічних пасажирів.

Ранкові рейси зазвичай менш схильні до змін розкладу

Скачати додаток

Більшість авіакомпаній створюють додатки та сайти, на яких можна відстежити зміни в рейсі раніше, ніж вони з’являють на табло. Окрім цього, можна також відстежити геолокацію потрібного літака і вирахувати приблизний час прильоту.

Зі слів ведучого тревел-шоу “Gaycation Travel Show” Раві Рота, підготовка до нового рейсу займає приблизно 6 годин, тому знаючи час прибуття, реально вирахувати, чи будуть зміни в розкладі.

Статистика польотів

Правила вимагають від авіакомпаній ділитися на своїх вебсайтах статистичними даними польотів і затримок зокрема. Під час планування це дає можливість оцінити, як часто конкретний літак прибуває вчасно.

Правила вимагають від авіакомпаній ділитися на своїх вебсайтах статистичними даними

Знання своїх прав

Якщо затримка рейсу все ж відбулася, а працівники не дають конкретних відповідей, експерти радять звернутися до своїх прав. Авіакомпанії зазвичай захищають пасажирів від подібних інцидентів і зобов’язують персонал повною мірою доносити інформацію про зміни в розкладі і їхню причину.

Переконатися, що авіакомпанія виплатила компенсацію

Деякі авіакомпанії обіцяють пасажирам грошову компенсацію, якщо рейс затримують на 3 години і більше. Зазвичай ця інформація вказана на сайтах, проте мало хто про неї знає. Довівши, що затримка дійсно перевищила 180 хв, можна сміливо просити повернути частину вартості квитка.

Деякі авіакомпанії обіцяють пасажирам грошову компенсацію

 

Запасний варіант

Фахівці рекомендують завчасно перестрахуватися і не летіти впритул на важливе свято чи урочистість. Варто завжди враховувати можливість істотної затримки рейсу і підготуватися до неї. Наприклад, попросити квиток на наступний літак чи встигнути обрати інший маршрут, транспорт.

 

Джерело: Huffpost 

Back to top button