Цікаве

На дорогах України запровадять європейську практику зниження швидкості біля населених пунктів

Острівці безпеки на дорогах зменшать кількість ДТП

В Україні збираються запровадити європейську практику обов’язкового створення спеціальних технічних засобів для зниження швидкості руху на українських трасах при в’їздах у населені пункти. З такою пропозицією виступило Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства, передає 1News.

Зокрема у проекті змін до державних будівельних норм щодо проектування доріг загального користування міститься обов’язкова вимога – при будівництві нових та реконструкції існуючих трас влаштовувати спеціальні острівці у напрямку населених пунктів. За можливістю такі засоби безпеки мають передбачатися і при капітальному ремонті.

«Внаслідок ДТП в Україні щорічно гине близько 4 тис. людей. З них майже 20% – внаслідок перевищення безпечної швидкості. Ми продовжуємо створювати заходи для підвищення безпеки на дорогах.

Особливо це стосується ділянок дороги при в’їзді в населені пункти, де швидкість має бути значно нижча, ніж на трасах. Тому під час оновлення ДБН пропонується запровадити ще одну європейську практику – проектувати спеціальні острівці на трасах при в’їздах у населені пункти.

Вони мають напівовальну форму і штучно створюють вигини проїзної частини, чим змушують водіїв знижувати швидкість і бути більш уважними за кермом», – написав заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.

В Європі така система називається «traffic calming» та включає в себе комплекс заходів із дизайну доріг та створення штучних звужень та нерівностей з метою уповільнення дорожнього руху або зменшення кількості транспортних засобів.

За словами Парцхаладзе, ці зміни дозволять унеможливити перевищення дозволеної швидкості руху на трасах, сприятимуть зменшенню кількості ДТП та підвищенню безпеки руху.

Згідно із запропонованими змінами, такі острівці мають влаштовуватися на смузі руху у напрямку населеного пункту та бути підвищені над проїзною частиною на висоту 5-10 см поза населеними пунктами та 15-20 см – в населених пунктах. Крім цього, місця проектування острівців необхідно облаштовувати відповідними технічними засобами.

Джерело: Лев Парцхаладзе в Facebook

Tags
загрузка...

Related Articles

Back to top button
Close