Цікаве

Модний бренд випустив пуховики для ключів

Модний бренд випустив пуховики для ключів

Фото: thenorthface.com
The North Face випустила кумедну серію брелоків

Міні-куртки представлені у жовтому, чорному, синьому й оливковому кольорах. Їхня вартість – 33 долари (1 207 грн за поточним курсом).

 
Американська компанія The North Face, що шиє високоякісний технологічний спортивний та гірський одяг, а також виготовляє туристичний інвентар, випустила кумедну серію брелоків. Про це йдеться на офіційному сайті модного дому.
 
Колекція ґрунтується на легендарних пуховиках Nuptse. Йдеться про теплі брелоки для ключів під назвою Mini Nuptse Jacket.
 
Це маленькі курточки, пошиті з цупкої, але м’якої нейлонової тканини, з кільцем для ключів, прикріпленим до спини, і меншим кільцем, прикріпленим усередині, для використання як футляр для ключів.
 
Цікаво, що від рукавів відходять мініатюрні пряжки, вшиті у рукави, які можна закріпити за лямку рюкзака чи інших предметів.
 
Самі логотипи North Face розміщено на їхніх звичних місцях, як і традиційна гумова блискавка.
 
Серед додаткового оздоблення – скидний капюшон і несправжні передні кишені.
 
 

 
 
Нагадаємо, раніше зірки телеканалу 1+1 Валентина Хамайко і Володимир Рабчун, а також стилістка Таня Богинич створили модний бренд одягу під назвою taiyo, що у перекладі з японської означає сонце.
 
Зірка Сутінків постав у кампейні Dior
 
Новини від Кореспондент.net у Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/ua_1news

ПІДПИСАТИСЯ на Telegram-канал 1NEWS

Джерело

Back to top button