Міністерство освіти пропонує не ставити оцінки учням 1-4 класів
Там пропонують замість балів оцінювати молодших школярів на двох рівнях — вербальному й рівневому
Міністерство освіти і науки України затвердило нові методичні рекомендації з оцінювання учнів молодшої школи.
Там пропонують замість балів оцінювати молодших школярів на двох рівнях — вербальному й рівневому, – інформує 1NEWS.
Вербальна і рівнева оцінка відрізняються тим, що остання також вказує на рівень результату навчальних досягнень школяра.
Їх Міносвіти радить виражати як усно, так і письмово, при цьому рівні рекомендується позначати буквами:
- П — «початковий»;
- С — «середній»;
- Д — «достатній»;
- В — «високий».
Особисті й об’єктивні (успішність із конкретних предметів) досягнення учнів молодшої школи МОН радить виражати вербальною оцінкою.
Водночас школа може дозволити виражати об’єктивні досягнення учнів 3-4 класів і рівневою оцінкою.
«Заклад може розробляти і фіксувати загальні положення щодо оцінювання результатів навчання учнів в освітній програмі та конкретизувати їх у частині положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти», — зазначають у Міносвіти.
Джерело: Міністерство освіти