Цікаве

Метро на Троещину: оприлюднено план з перспективою на 50 років

31-кілометрова лінія метро на Троєщину (Подільсько-Вигурівська гілка) складатиметься з 22 станцій. Але остаточний проект будівництва ще не затвердили, пише «The Village» з посиланням на «Генплан Києва».

«Звести одночасно лінію метрополітену такої протяжності та з такою кількістю станцій у наших реаліях практично неможливо. Тому будівництво та запуск ПВЛ передбачається по окремим пусковим комплексам», – пояснюють комунальники.

Упродовж 5–7 РОКІВ планують відкрити п’ять станцій: «Райдужна», «Труханів острів», «Суднобудівна», «Подільська» та «Глибочицька».

ДО 2040 РОКУ мають відкрити 12 станцій: «М. Цветаєвої», «М. Закревського», «С. Лифаря», «Т. Драйзера», «В. Маяковського», «Бульвар Перова», «С. Стальського», «Братиславська», «Затока Десенка», «Площа Перемоги», «Південний вокзал», «Солом’янська площа».

ЧЕРЕЗ 50 РОКІВ планують відкрити станції «Чоколівська», «Аеропорт», «Кільцева дорога» на правому березі та «Академіка Курчатова», «вулиця Кіото».

У 2017 році КМДА домовилася з китайською компанією China Railway International Group (CRIG) про будівництво четвертої гілки метро, яке мало розпочатися у 2018 році. Тоді на новій гілці обіцяли побудувати 13 станцій, а її загальна довжина мала становити 18 кілометрів. Попередня вартість проєкту була 2 мільярди доларів (85% мали фінансувати китайці, 15% – КМДА).

У 2018 році «Київський метрополітен» оголосив тендер на проєктні роботи з будівництва Подільсько-Вигурівської лінії метро з очікуваною вартістю 148,5 мільйона гривень.

У 2019 році міський голова Києва Віталій Кличко розраховував, що за умови стабільного фінансування всю лінію можуть побудувати протягом 3–5 років.

1News помітило, що під повідомленням «Генплану Києва» у Facebook більшість дописувачів висловлювали невдоволення подібними строками, які сягають 50 років. Кияни назвали подібне планування «знущанням».

Back to top button