McDonald’s створив колаборацію з японським брендом
Кожен предмет колекції graniph x McDonald’s створений з метою зачарувати шанувальників обох брендів.
McDonald’s об’єднався з популярною японською торговою маркою graniph та представив ексклюзивну колекцію стильних сувенірів. Про це повідомляє HYPEBEAST.
Спільне підприємство включає в себе широкий спектр одягу та аксесуарів.
Нова колекція вражає своєю креативністю та натхненням від іконічних елементів McDonald’s.
На светрах, сумках та інших предметах одягу зображені популярні страви та персонажі.
Крім того, яскраві кольори та витончені деталі надають колекції неповторного характеру та ностальгічного шарму.
Особливу увагу приділено деталям, які відображають характеристику McDonald’s, включно з відомими Золотими арками та класичними кольорами бренду.
Кожен предмет колекції graniph x McDonald’s створений з метою зачарувати шанувальників обох брендів.
Нагадаємо, McDonald’s відновив роботу закладів у Чернігові та Кривому Розі.
McDonald’s відкрив в Україні перший заклад біля автотраси
Новини від 1News в Telegram та WhatsApp. Підписуйтесь на наші канали https://t.me/ua_1news та WhatsApp