Кіно-сервіс MoviePass відстежуватиме погляд користувачів для підтвердження перегляду реклами – 1News
MoviePass буде використовувати технологію розпізнавання облич і відстежуватиме напрямок погляду
Американський кіно-сервіс MoviePass відстежуватиме погляд користувачів під час перегляду реклами. Таким чином вони зможуть заробляти віртуальну валюту, яку можна витратити на фільми. Про це повідомляє Vice.
Компанія провела першу презентацію після банкрутства, оголосивши про нову систему “зароби, поки користуєшся”.
Як зазначив глава сервісу Стейсі Спайкс, тепер користувачі зможуть заробляти віртуальну валюту під час перегляду реклами. Її можна буде використовувати під час покупки квитків у кіно. Головна умова – подивитися рекламу не відкладаючи при цьому телефон і, в цілому, не відволікаючись від неї.
Підкреслюється, що MoviePass буде використовувати технологію розпізнавання облич і відстежуватиме напрямок погляду. Коли користувач буде відволікатися – відеоролик припинить програватися.
“Коли я дивлюся на рекламу, вона відтворюється. Але якщо я зупиняюсь і не звертаю на це уваги, контент фактично призупиняється. У нас була рання версія програми, люди просто клали смартфон, не звертаючи на рекламу ніякої уваги. Прямо зараз 70% відеореклами невидимі”, – сказав Спайкс.
Нагадаємо, раніше ми писали, що компанія Space Entertainment Enterprise, яка займається продюсуванням фільму Тома Круза про космос, заявила про плани побудувати в космосі спортивну арену та кіностудію.