Google створила роботів для обслуговування співробітників офісу
Компанія створила роботів-офіціантів, які здатні реагувати на складніші запити.
Google у співпраці з Everyday Robots, дочірньою компанією Alphabet, створили роботів, які здатні реагувати на складні запити для обслуговування співробітників офісу. Про це повідомляється на сайті компанії.
Роботи працюють на мовних моделях штучного інтелекту – їх навчали за допомогою нейромереж. Нещодавній прогрес у навчанні мовних моделей спричинив створення систем, які можуть виконувати широкий спектр завдань.
Більшість сучасних роботизованих систем здатні виконувати лише дуже короткі, жорстко закодовані команди, такі як “Дай яблуко”. Їм важко виконувати складні завдання та міркувати про абстрактні цілі, на такі запити як “Я завершив тренування, принеси мені корисний снек”.
Під час перших випробувань мовні моделі роботів розуміли запит, але давали нераціональні розв’язання проблем. Наприклад, на питання “Я пролив свій напій, ви можете допомогти?”, мовна модель GPT-3 відповідає: “Ви можете спробувати використати пилосос”. Якщо запитати мовну модель FLAN, вона перепрошує за пролиту воду.
Втім, результати покращила система, що використовує PaLM, яка може поділити запит на кілька завдань. Вона вибирає правильну послідовність дій 84% часу та успішно виконує їх у 74% випадків, скорочуючи кількість помилок на 50%.
Раніше повідомлялося, що Xiaomi представила прототип робота-гуманоїда CyberOne.
У Китаї створили робота-лижника
Новини від 1News в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/ua_1news