Facebook – вперше за 15 років соцмережа змінила новинну стрічку – 1News
Ребрендинг від компанії є відповіддю на скандали, що були викликані новинами та інформацією, які поширювались в соцмережі
Компанія Meta, яка належить Марку Цукербергу, змінила назву новинної стрічки Facebook. Через 15 років її перейменували просто в “стрічка”. Про це повідомляє The Verge.
Ймовірно, ребрендинг від компанії є відповіддю на скандали, що були викликані новинами та інформацією, які поширювались в соціальній мережі.
Згідно з дослідженнями, користувачі Facebook частіше стикаються з дезінформацією, ніж з фактами в стрічці новин мережі. Більш того, регулятори постійно вивчають, як великі технологічні гіганти ранжують контент у своїх каналах поширення інформації.
Компанія вже заявляла, що працює над скороченням кількості контенту, який пов’язаний з політикою. Дослідження від Meta показують, що її алгоритм новин часом може і самих політиків підштовхувати до більш екстремальних висловлювань.
Нагадаємо, раніше соціальна мережа Facebook уперше повідомила про зниження кількості щоденних користувачів. Також компанія повідомила про нижчі, ніж очікувалося, темпи зростання доходів від реклами.