Цікаве
Facebook, Google і Twitter разом будуть боротися зі шкідливим контентом
Дев’ять технологічних гігантів створили спільні принципи роботи зі шкідливим контентом та поведінкою в інтернеті.
Про це розповідає 1News.
Спільнота найбільших світових компаній – Facebook, Google, Microsoft, Twitter, Discord, Pinterest, Reddit, Shopify і Vimeo – займатиметься розробкою принципів реагування на шкідливий контент в Мережі.
Ці принципи будуть засновані на зобов’язаннях членів спільнот, в тому числі:
- передбачення ризиків неналежної поведінки в Мережі при розробці продукту, а також створення способів їх запобігання;
- прийняття чітких і послідовних правил, пов’язаних з контентом і поведінкою користувачів в Мережі;
- інвестування в благополуччя та стійкість співробітників, які працюють з конфіденційними матеріалами;
- перевірка ефективності політики стосовно шкідливого контенту або поведінки в інтернеті.
Видання зазначає, що ініціатива навряд чи вплине на вже існуючі підходи компаній до управління контентом користувачів, але при цьому дозволить визначити внутрішні принципи, необхідні при розробці власної політики.