Цікаве

Дві альтернативи будівництву метро на Троєщину

У мерії Києва розглядають два проекти організації громадського транспорту, які можуть стати тимчасовою альтернативою будівництву метро на Троєщину. Про це повідомив перший заступник голови КМДА Геннадій Пліс, передає 1News з посиланням на прес-службу КМДА.

Геннадій Пліс також звернув увагу на те, що у мерії розглядають три головних проекти метро: це гілка на Троєщину, Виноградар та реконструкція ст. м. «Вокзальна».

«Метро залишається для нас пріоритетом, проте необхідно розуміти, що підземка на Троєщину обійдеться у 70 млрд грн. Щоб знайти такі гроші, потрібен час, а проблему сполучення лівого та правого берега треба вирішувати невідкладно. У зв’язку з цим ми паралельно розглядаємо проекти tram-train і BRT. Під останнім мається на увазі рух тролейбусів або автобусів по виділеній смузі, захищеної бар’єром. Тобто, ніяка машина не може заїхати на цю смугу, автобуси йдуть один за одним з дуже коротким інтервалом. Більш того, якщо порівнювати пасажироспроможність транспорту, то, на відміну від метро на Троєщину, яке в добу буде перевозити 110 тисяч людей, наземний транспорт або BRT зможуть перевезти до 140 тисяч пасажирів», – підкреслив перший заступник голови КМДА.

Щодо tram-train (це мікс електрички з трамваєм), то на Троєщині вже проведене кільце електрички, є навіть рейки до Борисполя.

«Якщо ми забезпечимо рух tram-train з інтервалом 3-4 хвилини, то це нічим не буде відрізнятися від метро. Однак в експлуатації дешевше для міста. До закінчення будівництва підземки, альтернативні варіанти дозволять нам вирішити проблему сполучення лівого та правого берега», – підсумував Геннадій Пліс.

Теги

Схожі статті

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Close