Цікаве

Антимонопольне відомство ЄС перевірить рекламу Google

В Євросоюзі антимонопольне відомство запросило у рекламодавців інформацію про практику Google в сфері рекламних технологій. Про це з посиланням на документ Єврокомісії повідомляє Reuters у четвер, 21 січня, переклад якого подає «Кореспондент».

За останні три роки за блокування конкурентів в сфері онлайн-покупок, смартфонів на платформі Android і онлайн-реклами компанія Google була оштрафована на загальну суму 8,25 млрд євро.

Зараз компанія проходить ще за двома розслідуваннями Євросоюзу щодо своєї рекламної практики, зосередженими на технологіях і даних.

За даними агентства, Google і Facebook охоплюють більше половини світового ринку продажів інтернет-реклами. Обидві компанії зараз є об’єктом позову США за їхньою угодою 2018 року, завдяки якій Facebook дає клієнтам можливість розмістити рекламу в мережі видавничих партнерів Google.

У свою чергу в Google заявили, що співпрацюють з Комісією.

«Ми конкуруємо з багатьма іншими компаніями галузі і надаємо людям детальний контроль над тим, як їхня інформація використовується для персоналізації реклами та обмеження обміну особистими даними з метою захисту конфіденційності людей», – заявила прес-секретар Google.

У ЄК кажуть, що анкети, розіслані рекламодавцям, є частиною розслідування використання даних Google.

«Це розслідування охоплює всі сервіси Google, включаючи цифрову рекламу і мережу рекламних технологій», – пояснила представник ЄС з питань конкуренції.

Крім того, ЄС хоче знати, чи отримують рекламодавці знижки при використанні посередників Google, які дозволяють рекламодавцям або медіа-агентствам купувати рекламу у багатьох джерел.

Нагадаємо, що раніше у Франції оштрафували Google і Amazon на €135 млн. Компанії Google і Amazon були оштрафовані на великі суми через те, що на комп’ютерах користувачів розміщували файли cookie без попереднього повідомлення та згоди користувачів.

Останні новини

Back to top button