Цікаве
101-річна дизайнерка представила лінію яскравої косметики
Все в колекції прикрашено зображенням дизайнера, аж до фірмових окулярів у чорній оправі.
Ікона моди, американський дизайнер Айріс Апфель у 101 рік співпрацює з британським брендом Ciaté London для створення нової яскравої колекції косметики, пише People.
Лінійка з восьми предметів, повна життя і яскравих фарб, включає дві палітри тіней для повік, три відтінки для губ (у тому числі улюблений помаранчевий колір Апфель), дзеркало, косметичку та накладки для нігтів.
Все в колекції прикрашене зображенням дизайнера, аж до фірмових окулярів у чорній оправі. Навіть на косметичці є її обличчя, яке, за її словами, було таким захоплюючим, що вона не могла в це повірити, коли побачила його.
Ціни на колекцію стартують від 15 доларів.
Зазначимо, минулого місяця Апфель виповнився 101 рік. Вона дуже активна людина.
“Іноді я здаюся, але я “багатозадачний чорний пояс”. Мені потрібно робити кілька справ одночасно. Я ніколи не могла читати навіть одну книгу за раз. Я повинна прочитати три книги. Моя голова працює. Я люблю помаду. Мій улюблений матовий помаранчево-червоний – чим сміливіше, тим краще. Кожен може носити яскраву помаду і отримувати від цього задоволення. Світ може бути сірим, тому кольори, візерунки та текстури – це спосіб внести в життя трохи веселощів. Те ж саме і з макіяжем – я хочу, щоб мої помади були максимально яскравими і сміливими. Мій стиль зростав і розвивався разом зі мною. Мій стиль зараз – це просто самовираження того, що я відчуваю в той день – я просто хочу почуватися приголомшливо в тому, що я ношу. Все у моїй шафі приносить мені радість, і я планую продовжувати в тому ж дусі!” – казала Апфель у день народження.
Нагадаємо, раніше Апфель стала обличчям рекламної кампанії модного бренду Kate Spade. На той момент їй було 93 роки.
У рекламі окулярів зняли 94-річну модель
Новини від 1News в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/ua_1news