Світ

В Китаї заборонили мовлення телеканалу BBC

На думку китайців, телеканал британської телерадіомовної корпорації порушує принцип правдивості та неупередженості

Державне управління радіо і телебачення Китаю (NRTA) заборонив телеканалу BBC World News мовлення на території країни.

NRTA вважає, що телеканал британської телерадіомовної корпорації порушує принцип правдивості та неупередженості, – інформує 1NEWS.

«Оскільки канал не відповідає встановленим вимогам мовлення в Китаї як іноземний канал, BBC World News заборонено продовжувати діяльність на території Китаю», — йдеться в заяві управління.

Там додали, що заявки на мовлення в цьому році не прийматимуть.

Регулятор заявляє, що новини, які транслювалися на каналі, «завдавали шкоди національним інтересам Китаю і підривали національну єдність».

4 лютого британський регулятор Ofcom позбавив ліцензії китайський державний телеканал іномовлення CGTN.

У Китаї у відповідь почали тиснути на BBC. Там зазначили, що компанія, якій належить ліцензія на мовлення, «не несла редакційної відповідальності» за контент, який транслювався.

Одразу після новин про позбавлення ліцензії Міністерство закордонних справ Китаю звинуватило BBC у «фейкових новинах» у репортажах про коронавірус, вимагаючи від каналу вибачень.

Відомство заявляло, що мовник у своїх репортажах «політизував» пандемію, і попереджало його про подальші кроки.

BBC у відповідь відкидав всі звинувачення китайської влади, наголошуючи, що репортажі — правдиві.

Наприкінці січня на BBC показали документальний фільм під назвою «54 дні» про початок пандемії коронавірусу в Китаї.

Зокрема, в описі до фільму йшлося, що «існувала прірва між тим, що знали китайські вчені та чиновники, і тим, що вони говорили світу».

Джерело: Бабель

Останні новини

Back to top button