Світ

У Китаї відкрили автомат з продажу автомобілів

На першому етапі апарат висотою в 20 м застосовуватиметься в рамках тест-драйву для потенційних покупців

Китайський інтернет-рітейлер Alibaba Group у партнерстві з американським автоконцерном Ford запустив у місті Гуанчжоу вендінговий автомат з продажу автомобілів.

 

Про це повідомляє 1NEWS з посиланням на liga.net.

На першому етапі апарат висотою в 20 м застосовуватиметься в рамках тест-драйву для потенційних покупців в Super Test-Drive в Гуанчжоу. Будь-який бажаючий провести тест-драйв того чи іншого автомобіля Ford тепер може це зробити самостійно, не вдаючись до допомоги інших людей, для цього потрібен лише смартфон, спеціальний додаток і обліковий запис Tmall.

В тест-драйв в центрі Гуанчжоу представлені більше 40 автомобілів, що випускаються Ford, у тому числі моделі Explorer SUV, Mustang, Edge і Everest. Покупець може вибрати в додатку або на сайті Tmall будь-яку вподобану йому доступну на той момент модель, забронювати її і обрати зручний час для тест-драйву, після чого зробити селфи, щоб програма розпізнавання осіб запам’ятала його. Коли покупець приїжджає в тест-драйв центр, йому необхідно підійти до спеціального екрану, який обладнаний системою розпізнавання осіб. Програма підтверджує його бронювання та спускає клієнту вподобану машину.

 

Back to top button