Світ

Мексиканські ЗМІ долучились до боротьби з фейковими новинами

Великі мексиканські ЗМІ і громадські організації почали боротися з фейковими новинами за допомогою хештегу та перевірки інформації в інтернеті. Про це повідомляє телеканал «Telesur».

В акції беруть участь великі мексиканські ЗМІ і організації: AJ + Spanish, The Huffington Post, El Universal, Newsweek-Spanish and Political Animal.

Вони закликають ставити хештег #Verificado2018 (# Перевірено) на тих повідомленнях, інформація в яких відповідає дійсності. Таким чином вони хочуть домогтися зменшення потоку фальшивих або упереджених новин перед загальними виборами, які пройдуть 1 липня 2018 року.

На загальних виборах громадяни Мексики виберуть президента, 500 депутатів конгресу і 128 членів сенату.

«Боротьба з неправдивою інформацією вимагає загальної участі: технологічних компаній, медіа, освітніх інституцій та громадянського суспільства», – заявив представник стратегічного альянсу Луїс де Уріар.

Нагадаємо, раніше 1News повідомляло про те, що Президент України Петро Порошенко також закликав боротися з фейковими новинами. Особливо напередодні виборів глави держави, які відбудуться наступного року.

Новини за змістом

Загрузка...
Загрузка...
Close