IATA вдвічі покращила прогноз прибутку авіаційної галузі у 2023 році
Фото: Корреспондент (иллюстративное фото)
Цивільна авіація у світі відновлюється
Чистий прибуток авіаційної галузі досягне 9,8 млрд дол у 2023 році, що понад як удвічі перевищує попередній грудневий прогноз у 4,7 млрд дол.
Міжнародна асоціація повітряного транспорту (IATA) вдвічі покращила свій прогноз прибутку авіаційної галузі у 2023 році (з 4,7 млрд доларів до 9,8 млрд доларів). Про це повідомила пресслужба асоціації.
Так, згідно прогнозу, чистий прибуток авіаційної галузі досягне 9,8 млрд доларів у 2023 році, що понад як удвічі перевищує попередній грудневий прогноз у 4,7 млрд доларів
Очікується, що загальні доходи галузі зростуть на 9,7% в річному обчисленні до 803 млрд доларів.
Зазначається, що це вперше з 2019 року (838 млрд долрів), коли доходи галузі перевищать позначку в 800 млрд доларів.
Також очікується, що цьогоріч авіаперельоти здійснять близько 4,35 мільярда людей, що наближається до 4,54 мільярда в 2019 році.
Разом з тим, обсяги вантажоперевезень будуть на рівні 57,8 млн тонн – нижче 61,5 млн тонн, перевезених у 2019 році, що пов’язано з різким уповільненням обсягів міжнародної торгівлі.
За словами гендиректора ІАТА Віллі Волша, зростанню прибутковості сприяють кілька факторів. Так, Китай зняв обмеження через COVID-19 раніше, ніж очікувалося. Доходи від вантажних перевезень залишаються вищими за допандемічний рівень, хоча обсяги не зросли. Ціни на авіаційне паливо, хоча і залишаються високими, але в першій половині року знизилися.
Однак є і ризики для прогнозу. Зазначається, що різні країни різними темпами борються з інфляцією. Більш раннє або більш низьке завершення підвищення облікових ставок центробанків може стимулювати ринки до кращого прогнозу на кінець року.
Крім того, залишається ризик рецесії. Якщо рецесія призведе до скорочення робочих місць, перспективи галузі можуть погіршитися.
Також повідомляється, що на світову торгівлю та бізнес продовжують впливати проблеми з ланцюгамипоставок.Авіакомпанії постраждали від розривів ланцюгів постачання авіадеталей, які виробники літаків і двигунів не змогли усунути. Це негативно впливає на постачання нових літаків і здатність авіакомпаній обслуговувати та розгортати наявний флот.
Нагадаємо, авіакомпанія Singapore Airlines отримала рекордний річний прибуток і виплатить персоналу бонус, еквівалентний восьмимісячній зарплаті
Раніше повідомлялося, що німецька авіакомпанія Lufthansa запланувала скасування близько 34 000 рейсів на літній сезон через нестачу персоналу.