Світ

Google, Facebook і Microsoft стали найбільшими лобістами власних інтересів в ЄС

При цьому, Google витратив 5,75 млн євро, Facebook - 5,5 млн євро, Microsoft - 5,25 млн євро, Apple - 3,5 млн євро

Корпорації Google, Facebook і Microsoft виявилися найбільшими спонсорами лобіювання своїх інтересів в сфері цифрової економіки в ЄС.

Про це йдеться в дослідженні, яке провели групи кампаній Corporate Europe Observatory і LobbyControl, – інформує 1NEWS.

При цьому, техносектор випередив сектори економіки, які раніше домінували у лобіюванні своїх інтересів – хімію, фармацію, видобуток вуглеводнів і фінансистів.

Дослідження показало, що 612 компаній, груп і асоціацій витрачають більше 97 млн ​​євро щорічно на лобіювання в сфері цифрової економіки в ЄС. Їх зусилля спрямовані проти законів, спрямованих на стримування технологічних гігантів зі США.

При цьому, Google витратив 5,75 млн євро, Facebook – 5,5 млн євро, Microsoft – 5,25 млн євро, Apple – 3,5 млн євро.

“Зростаюча міць лобі великих технологій і цифрової індустрії в цілому свідчить про велику і зростаючу роль цих секторів в суспільстві”, – пишуть аналітики.

На їхню думку, занепокоєння повинно викликати те, що компанії через лобістські зусилля зможуть диктувати “нові правила для цифрових платформ”.

Технологічне лобіювання фокусується на двох ключових законодавчих актах ЄС – законі про цифрові ринки і законі про цифрові послуги.

Лобісти брали участь в трьох чвертях з 270 зустрічей посадових осіб Європейської комісії щодо законопроєктів, йдеться в дослідженні.

Джерело: Економічна правда

Back to top button