Світ

Десятки західних ЗМІ атакували російські тролі

Сайти десятків західних ЗМІ використовувалися прокремлівськими тролями з метою схилити громадську думку в різних країнах на користь Росії, передає 1NEWS з посиланням на Укрінформ.

Про це свідчать дані дослідження Центру вивчення злочинності та безпеки Кардіффського університету (Велика Британія).

Фахівці Центру дійшли висновку, що 32 відомі видання в 16 країнах світу стали мішенню тролів, у тому числі сайти британських Mail Online, Express і Times.

«За словами дослідників, розміщені на цих сайтах тролями коментарі потім використовувалися російськомовними виданнями як основа для статей… Науковці використовували метод розпізнавання патернів для аналізу коментарів читачів, який змусив їх припустити, що деякі акаунти організованим чином розміщували прокремлівський контент», – ідеться в повідомленні.

Як зазначається, ці коментарі потім підхоплювалися російськими ЗМІ, котрі на їх основі створювали матеріал «під певним кутом, що вказує, якої думки нібито дотримуються британці».

Їх публікували не тільки в Росії, а й в інших європейських країнах, особливо в Болгарії, додає BBC. А потім просували в соцмережах, що збільшувало охоплення аудиторії.

 

 

 

 

Back to top button