Світ

British Airways компенсує клієнтам збитки від хакерської атаки

Генеральний директор компанії British Airways Алекс Круз приніс вибачення за витік персональних даних і даних кредитних карток своїх клієнтів і пообіцяв повну компенсацію постраждалим, передає 1NEWS, посилаючись на 112.ua.

“Компанія на 100 відсотків зобов’язана компенсувати клієнтам всі збитки”, – заявив Алекс Круз.

За словами Круза, інцидент ніяк не вплине на польоти і всі бронювання клієнтів залишаться в силі.

За даними авіакомпанії компанії, з 21 серпня по 5 вересня платіжні дані клієнтів, які бронювали квитки або змінювали дати польотів на сайті ba.com і через додаток, “були скомпрометовані”.

Витік даних могла торкнутися 380 тисяч клієнтів. Однак мова не йде про крадіжку паспортних даних або інформацій про поїздки. Це, в першу чергу, фінансова інформація користувачів.

Як повідомлялося, хакери атакували базу даних клієнтів авіакомпанії British Airways, викравши інформацію майже 400 тис. осіб.

Tags
загрузка...

Related Articles

Back to top button
Close