Світ

Більше 20 % підприємців спеціально збільшували ціни перед “Чорною п’ятницею”

20,9% підприємців зізналися в тому, що попередньо збільшували ціни на товари, щоб потім організувати знижки на Black Friday. Про це повідомляє 1NEWS з посиланням на Економічну правду.

Згідно з опитуванням, більшість ecommerce-підприємців (36.1%) організували знижки від 10 до 20%. І 4,3% зовсім не брали участь у розпродажі.

Середній чек на “Чорну П’ятницю” у мультітоварних магазинів вийшов 628 грн, якщо брати нішеві магазини – чек був вище.

Топ-5 категорій в цілому виглядають так:

  • засоби індивідуального захисту і медичні прилади,
  • одяг та взуття,
  • косметика і парфюмерія,
  • побутова техніка,
  • електроніка.

У дослідженні взяли участь 182 власника бізнесу (100 постачальників і 82 магазина).

Back to top button