Спорт

Вперше в історії Ліги чемпіонів УЄФА, арбітр скасував гол після відеоповтору

Арбітр побачив, що в той момент гравець перебував у положенні "поза грою" і заважав воротарю

У матчі плей-офф Ліги Чемпіонів суддя вперше в історії цього турніру не зарахував гол, скориставшись відеоповтором.

Про це повідомляє 1NEWS.

На 38-й хвилині зустрічі захисник “Аякса” Ніколас Тальяфіко скористався помилкою Тібо Куртуа і забив “Реалу” гол. Однак арбітр Дамир Скомина вирішив перевірити ще раз все за допомогою відеоповтору (Video assistant referee). В результаті він не зарахував гол, заявивши, що був офсайд.

“Суддя побачив, що партнер Тальяфіко Душан Тадич в той момент перебував у положенні “поза грою” і заважав воротарю, не даючи тому зіграти головою в момент удару. Рішення винесено згідно з інструкцією VAR. Взяття воріт було скасовано правильно, а за офсайд призначили вільний удар”, – підкреслив УЄФА в офіційній заяві після матчу.

Головний тренер “Аякса” Тен Хаг з такою оцінкою події не погодився. На його думку, скасований гол – це ганьба.

Джерело: ЛІГА.net.

Tags
загрузка...

Схожі статті

Close