Чому Чорна п’ятниця – не фейк: причини та факти*
Багато наших співвітчизників впевнені, що отримати хоч якусь вигоду в Чорну п’ятницю неможливо. Що ж, така точка зору в них склалася не просто так. Як нам всім відомо, диму без вогню не буває, і в цьому випадку причина недовіри також є. Вона полягає в нечесній грі деяких продавців, які під виглядом продажу товарів по акційним цінам продавали їх без будь-яких знижок. Тим самим вони вводили в оману своїх покупців.
На щастя, знайшлися уважні люди, які вивели деяких таких продавців на чисту воду. Без сумніву, це дуже добре. Але, як наслідок, постраждали й ті магазини, які до цього не були причетними. А це вже не дуже добре, оскільки через це ні продавці, ні покупці не можуть в повній мірі відчути на собі переваги Чорної п’ятниці.
Які факти дають нам зрозуміти, що чорноп’ятничні знижки справжні
Думку громадськості щодо фейковості Чорної п’ятниці в Україні, підживлює ще й те, що мало хто бачить вигоду магазинів у всьому цьому дійстві. Логіка тут така — чим більша знижка, тим менший дохід. Але для розуміння ситуації потрібно більше заглибитися в це питання, що ми зараз і зробимо.
В Чорну п’ятницю магазини отримують вигоду із:
-
Збільшення товарообігу. Незважаючи на знижки, які будуть надані багатьма магазинами в Україні, мінімальна націнка на більшість товарів все одно залишиться. Отримати чистий прибуток в такому випадку можна шляхом збільшення кількості проданих товарів, чим продавці і займатимуться. І чим більше товарів у торговій точці чи мережі, тим більша виручка. Наприклад, розпродаж в Алло на Чорну п’ятницю принесе великий загальний прибуток навіть зі значними знижками, адже це одна з найбільших мереж в країні.
-
Збільшення виручки за рахунок супутніх товарів. Цей пункт можна вважати логічним продовженням попереднього, адже реалізація різного недорогого приладдя та аксесуарів також суттєво впливає на загальний дохід. Наприклад, під час придбання нового смартфону ви можете додатково купити хороший чохол чи гарнітуру до нього.
-
Продаж неходового товару, який не купують по повній ціні. Знову ж таки прикладом може стати якийсь смартфон від маловідомого бренду. По звичайній ціні він може бути нецікавим для покупців, а от після її зниження шанси, що цю модель придбають, відразу зростуть.
-
Звільнення місця під свіжі товари. Виробники різних речей щодня випускають нові моделі, які відразу потрапляють на прилавки та в каталоги онлайн-магазинів. Але буває і так, що на цих прилавках та складах просто мало місця, оскільки там зберігаються старі товари. Тому місце потрібно звільняти, і Чорна п’ятниця буде для цього чудовим інструментом. Це не означає, що ці товари якісь низькосортні. Вони можуть бути цілком якісними. Просто покупцям більше цікаві новинки. Так було завжди і так є зараз.
Крім цього Чорна п’ятниця дає можливість покращити репутацію магазину та збільшити лояльність до нього з боку людей. Таким чином проводиться робота для залучення клієнтів на довгострокову перспективу. Якщо покупцеві все сподобається під час розпродажу, то, скоріше за все, він ще не раз прийде за покупками і після нього.
*на правах реклами